Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی 27 تا 30 آبان ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیژن بنکدار، دبیر هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی امروز در یک نشست خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی از 14 سال گذشته راه‌اندازی شده و امسال نیز شاهد برگزاری هفتمین دوره آن هستیم و این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا قابلیت‌های خود را در سطح داخلی و بین‌المللی عرضه کنیم.

وی، محور اصلی نمایشگاه را ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های صنایع هوایی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در دو بعد نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزار خواهد شد.بنکدار افزود: نمایشگاه امسال با سالهای گذشته متفاوت است و امسال از یک تیم نمایش آکروباتیک دعوت به عمل آورده‌ایم که جاذبه‌ی فراوانی را به نمایشگاه خواهد داد.

وی با بیان این که در این نمایشگاه 10 کشور از جمله روسیه، اوکراین، ایتالیا، فرانسه و سوئد حضور دارند تصریح کرد: وسعت نمایشگاه امسال 14 هزار متر مربع است و فضای آن 20 درصد نسبت به سال گذشته فضای آن افزایش یافته است.

بنکدار با بیان این که در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی هر روز به عنوان یک شهید نامگذاری شده است، گفت: روز اول این مراسم با عنوان شهید ستاری نامگذاری شده است.وی با اشاره به تحریم‌های موجود در صنعت هوایی، گفت: با وجود تحریم‌های اعمال شده امسال شاهد حضور مناسب کشورهای خارجی و استقبال آنها هستیم.

بنکدار با بیان این که در این نمایشگاه شاهد نمایش هواپیماهای سبک، فوق سبک، بالگرد و غیره هستیم اظهار کرد: هواپیما دو زیست نیز برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

ISNA
PC Flight Simulation Geek Since 1998