naras
  • naras
  • 70.44% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب نشان شروع کننده موضوع
12 سال پیش

UserPostedImage

FS Recorder For FSX & FS9
Full 1.059MB


ترجمه ماشینی: UserPostedImage
پرواز ضبط شده در فرمت فایل باینری که حاوی داده های پروازی را نجات داد و در نتیجه می تواند تنها در داخل FS بازی. این فایل ها فایل های ویدئویی نیست، بنابراین ممکن است به آنها بازی کردن با ویدیو و یا دستگاه پخش رسانه ای، و یا تبدیل آنها به فایل های ویدئویی است.

علاوه بر ضبط FS شامل ویژگی های دوربین، که به شما آزادی بیشتری برای تماشای پرواز خود را به من بدهید.

FS ضبط شده است به عنوان نرم افزار رایگان توزیع شده است. ممکن است توزیع، تا زمانی که هیچ یک از فایل ها گنجانده شده است حذف شده و یا تغییر شده و هیچ پولی برای آن متهم شده است. اگر شما آن را دوست دارم و می خواهم برای حمایت از توسعه بیشتر آن، کمک مالی کوچک است که همواره با استقبال


The recorded flights are saved in a binary file format containing flight data and can thus only be played back inside FS. These files are not video files, so it is not possible to play them with a video or media player, or to convert them into video files.

Additionally FS Recorder includes camera features, which give you more freedom for watching your flights.

FS Recorder is distributed as freeware. It may be redistributed, as long as none of the included files is removed or modified and no money is charged for it. If you like it and want to support it's further development, a small donation is always welcome.