mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام به همه @};-


UserPostedImage


مدیر اجرایی "شرکت هواپیمایی کره” به دلیل ایجاد تاخیر در یکی از پروازهای این هواپیما، امروز جمعه (۱۲ دسامبر-۲۱ آذر) از سمت خود کناره‌گیری و به خاطر کارش به صورت عمومی عذرخواهی کرد.

به گزارش تقاطع، "چو هیون-آه” روز جمعه‌ی گذشته (۵ دسامبر-۱۴ آذر) یک مهمان‌دار پرواز نیویورک به سئول شرکت هواپیمایی تحت مدیریتش را به خاطر عدم سرو کردن آجیل در کاسه اخراج کرده و باعث تاخیر ۲۰ دقیقه‌‌ای این پرواز شده بود.

این ماجرا که رسانه‌های کره جنوبی به آن لقب "خشم آجیل” داده‌اند، زمانی اتفاق افتاد که پرواز شماره ۸۶ در حال بلند شدن از فرودگاه "جان اف کندی” شهر نیویورک بود. در این هنگام، یک مهمان‌دار مرد این پرواز که نامش اعلام شده، بسته‌ی فندق استرالیایی را در مقابل خانم "چو” که در "فرست کلاس” نشسته بود گذاشت که این موضوع این مدیر ۴۰ ساله‌ی شرکت کره‌ای را خشم‌گین کرد.

او بر سر مهمان‌دار فریاد می‌زد که دستور‌العمل را رعایت نکرده و باید آجیل را در ظرف سرو می‌کرده است. وی سپس از مهمان‌دار خواست تا راهنمای خدمات داخل پرواز شرکت را بیاورد و در آن دستور‌العمل مربوط به سرو آجیل را پیدا کند. ناتوانی مهمان‌دار در پیدا کردن این دستور‌العمل، باعث خشم بیشتر خانم "چو” شد و او همان‌جا مهمان‌دار را اخراج کرد و از خلبان خواست تا به سالن فرودگاه برگردد تا وی را پیاده کند.

این اتفاقات که بدون اطلاع ۲۵۰ مسافر دیگر هواپیما افتاد باعث تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای پرواز شد.

یک هفته پس از این اتفاق و انتشار گسترده‌ی خبر آن در رسانه‌های کره جنوبی، "چو هیون-آه” در حالی که کت بلند مشکی‌رنگی بر تن داشت، با سری رو به پایین به نشانه‌ی شرم‌گین بودن، همراه با پدرش که ریاست "شرکت هواپیمایی کره” را بر عهده دارد در مقابل خبرنگاران حاضر شد و ضمن "عذرخواهی عمیق” بابت رفتارش، گفت که از تمام سمت‌های خود در این شرکت کناره‌گیری کرده است.

او اضافه کرد که به زودی در دیداری با مهمان‌دار مورد غضب واقع‌شده از وی نیز عذرخواهی خواهد کرد.

"چو یونگ-هو”، پدر خانم "چو” نیز رفتار دخترش را "احمقانه” توصیف کرد و گفت از این‌که نتوانسته او را بهتر بزرگ کند، متاسف است.

وی هم‌چنین تاکید کرد که فرزند ارشدش از تمام مسوولیت‌های اجرایی در گروه "هانجین” که مالک "هواپیمایی کره” است، کناره‌گیری کرده است.


خدایی بعضی وقتا با خوندن این مطالب فقط به کشور خودم رجوع میکنم و فقط کمی فکر میکنم ، نه زیاد 🤔 چون [funcrazy] یکی نیست بهش بگه آخه آبجیی چرا ...

والا تو مملکت ما هواپیمای خرابو با بار اضافی و مسافر زیادی و عدم رعایت حداقل ایمنی میپرونن بعد که میوفته همه میمیرن ، کک هیچشکی هم نمیگزه که هیچ تازه گروه کارشناسی تشکیل میشه که فلان و فلان و ..... حالا تاخیر که کلا چیزی نیست . ولی خدایی ما کجاییییم 😕

OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام به همه @};-


UserPostedImage


مدیر اجرایی "شرکت هواپیمایی کره” به دلیل ایجاد تاخیر در یکی از پروازهای این هواپیما، امروز جمعه (۱۲ دسامبر-۲۱ آذر) از سمت خود کناره‌گیری و به خاطر کارش به صورت عمومی عذرخواهی کرد.

به گزارش تقاطع، "چو هیون-آه” روز جمعه‌ی گذشته (۵ دسامبر-۱۴ آذر) یک مهمان‌دار پرواز نیویورک به سئول شرکت هواپیمایی تحت مدیریتش را به خاطر عدم سرو کردن آجیل در کاسه اخراج کرده و باعث تاخیر ۲۰ دقیقه‌‌ای این پرواز شده بود.

این ماجرا که رسانه‌های کره جنوبی به آن لقب "خشم آجیل” داده‌اند، زمانی اتفاق افتاد که پرواز شماره ۸۶ در حال بلند شدن از فرودگاه "جان اف کندی” شهر نیویورک بود. در این هنگام، یک مهمان‌دار مرد این پرواز که نامش اعلام شده، بسته‌ی فندق استرالیایی را در مقابل خانم "چو” که در "فرست کلاس” نشسته بود گذاشت که این موضوع این مدیر ۴۰ ساله‌ی شرکت کره‌ای را خشم‌گین کرد.

او بر سر مهمان‌دار فریاد می‌زد که دستور‌العمل را رعایت نکرده و باید آجیل را در ظرف سرو می‌کرده است. وی سپس از مهمان‌دار خواست تا راهنمای خدمات داخل پرواز شرکت را بیاورد و در آن دستور‌العمل مربوط به سرو آجیل را پیدا کند. ناتوانی مهمان‌دار در پیدا کردن این دستور‌العمل، باعث خشم بیشتر خانم "چو” شد و او همان‌جا مهمان‌دار را اخراج کرد و از خلبان خواست تا به سالن فرودگاه برگردد تا وی را پیاده کند.

این اتفاقات که بدون اطلاع ۲۵۰ مسافر دیگر هواپیما افتاد باعث تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای پرواز شد.

یک هفته پس از این اتفاق و انتشار گسترده‌ی خبر آن در رسانه‌های کره جنوبی، "چو هیون-آه” در حالی که کت بلند مشکی‌رنگی بر تن داشت، با سری رو به پایین به نشانه‌ی شرم‌گین بودن، همراه با پدرش که ریاست "شرکت هواپیمایی کره” را بر عهده دارد در مقابل خبرنگاران حاضر شد و ضمن "عذرخواهی عمیق” بابت رفتارش، گفت که از تمام سمت‌های خود در این شرکت کناره‌گیری کرده است.

او اضافه کرد که به زودی در دیداری با مهمان‌دار مورد غضب واقع‌شده از وی نیز عذرخواهی خواهد کرد.

"چو یونگ-هو”، پدر خانم "چو” نیز رفتار دخترش را "احمقانه” توصیف کرد و گفت از این‌که نتوانسته او را بهتر بزرگ کند، متاسف است.

وی هم‌چنین تاکید کرد که فرزند ارشدش از تمام مسوولیت‌های اجرایی در گروه "هانجین” که مالک "هواپیمایی کره” است، کناره‌گیری کرده است.


خدایی بعضی وقتا با خوندن این مطالب فقط به کشور خودم رجوع میکنم و فقط کمی فکر میکنم ، نه زیاد 🤔 چون [funcrazy] یکی نیست بهش بگه آخه آبجیی چرا ...

والا تو مملکت ما هواپیمای خرابو با بار اضافی و مسافر زیادی و عدم رعایت حداقل ایمنی میپرونن بعد که میوفته همه میمیرن ، کک هیچشکی هم نمیگزه که هیچ تازه گروه کارشناسی تشکیل میشه که فلان و فلان و ..... حالا تاخیر که کلا چیزی نیست . ولی خدایی ما کجاییییم 😕



البته محسن جان من خودم اغلبا این سری از این اتفاقاتی که می افته رو اصلا چیزی که ابتدا بیان میشه رو قبول نمیکنم و سعی میکنم یا خودم با این عقل ناقص تجزیه تحیلیل کنم یا اگه نتونستم برم جایی مطالعه کنم .... مسئله این استعفا به 20 دقیقه تاخیر بر نمیگرده ...

mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام امید جان @};-

اصلا کاری به دلایل یه اشتباه که منجر به این حرکت اونا بشه ندارم ولی اونا یه چیزایی پایبندن که ما اگر به یکدهمشم پایبند بودیم پیشرفت میکردیم .
باورتون شاید نشه ( البته که میشه ) بلیط ساعت 7.5 تو دستم داشتم رفتم بهم گفتن ساعت 6.45 پریده موندم تا 5 صبح آخرشم برگشتم خونه . یکی بهم گفت زیاد اصرار نکنم شاید بری یه بلایی بیاد سرت😊 🤦
Mohammadmahdi_SH
9 سال پیش
بعضی وقت ها آدم به این نتیجه میرسه این خارجیا کلا منتظر یه اتفاقین تا استئفا بدن:-k
Queen of the Skies