Amir Parsian
  • Amir Parsian
  • 58.52% (معمولی)
  • حرفه ای ارزشمند
14 سال پیش
IR-DIR نوشت:

سلام ...

بر خلاف نظر دوستان اعتقاد دارم این سیستم بسیار پویا و قابل اعتماده . بسیار منطقی طراحی شده و تفکر بسیار زیبایی پشت اونه . تنها اشکال موجود اینه که در ایران به راحتی در دسترس نیست . فضای ایجاد شده در این سیستم کاملا رقابتیه و قابلیت پشتیبانی از سیستم عملیاتی جدید نشون دهنده توانایی بالای اونه .

در ضمن مشکل دسترسی فقط مربوطه به سایت . کلاینت جایگزین که عملا مشکل ارتباطی کلاینت رو حل کرده و البته اینو میشه از تعداد پروازهایی که در روز در شرکت ثبت میشه کاملا دید و حس کرد .

بعلاوه همونطور که قبلا هم دیدیم ، کاربران شبکه به کلاینت اون عادت کرده اند و میشه گفت قلق کار رو گرفته اند . مطمئن باشید سیستمی که بشه تمام مزایای موجود رو یکجا در اون دید ، تقریبا وجود نداره .

یه کمی با دقت بیشتر به مزایای اون نگاه کنید . مشکل دسترسی به سایت رو بالاخره میشه حل کرد ...

شب بخیر ... @};-



انشال.. که یه سیستم بهتر پیدا می شه ما رو هم از دست قندشکن ها نجات بده . جناب طالبزاده اگر بدونید من دیروز 3 بار پرواز 3 ساعته رو انجام دادم تا بلاخره یکی شو ثبت کرد . بارها این اتفاق برای من افتاده . من عاجزانه دعا میکنم یه سیستم بهتر ساخته بشه .
IR-DIR
  • IR-DIR
  • 60.66% (دوستانه)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
14 سال پیش
سلام ...

با رسیدن به فصل تابستان و ابتدای تیرماه ، رنکینگ شرکت بصورت زیر تغییر نموده :

UserPostedImage


در رنکینگ جدید خلبانان جدید الورود با رتبه Captain ، تنها به هواپیماهای هاب مهرآباد هواپیمایی پارمیس دسترسی دارند . خارج نموده هواپیماهای این هاب از فرودگاه مهرآباد و استفاده از آنها در مسیرهای بین المللی از/به فرودگاه امام اکیدا ممنوع بوده و با خلبانان خاطی برخورد خواهدشد . این گروه از خلبانان ، تنها مجاز به انجام پروازهای داخلی ، پروازهای خارجی از مبدا شهرستانها و پروازهای حج هستند .
خلبانان پس از انجام بیش از 100 ساعت پرواز ( طبق محاسبات انجام شده در دیتابیس مرکزی و نه شبکه اف اس ایرلاینز ) به رتبه Flight Captain ارتقاء یافته و به ناوگان هاب امام خمینی هواپیمایی پارمیس دسترسی خواهند داشت . این گروه از خلبانان علاوه بر پروازهای فوق الذکر ، مجاز به انجام پروازهای بین المللی از مبدا فرودگاه امام خمینی و با استفاده از ناوگان هاب امام خواهند بود .
دو گروه ذکر شده مجاز به شرکت در تورهای شبکه ایوائو نبوده و به ناوگان ارچارتر دسترسی ندارند . با ارتقاء به رتبه Senior Captain ، دسترسی خلبانان به هاب ارچارتر باز شده و خلبانان مجاز به انجام پروازهای تور شبکه جهانی ایوائو خواهند بود .

در حال حاضر دسرسی کلیه خلبانان به ناوگان شرکتهای زیر مجموعه مسدود است و تنها مدیران این شرکتها قادر به استفاده از شرکتهای زیر مجموعه هستند . نحوه ارائه دسترسی به این شرکتها ، پس از برگزاری جلسه و اخذ تصمیم نهایی اعلام خواهد شد .

روز خوش ...
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
10000 هزار ساعت...😨
PC Flight Simulation Geek Since 1998
rezadavari
14 سال پیش
سلام بر همه دوستان و علاقمندان پارمیس ایر


@};- خوشحالیم که به اطلاعتان برسانیم که ناوگان مجازی =d> ماهان=d> تحت نظر پارمیس ایر و شبکه پروازی FSAirlines کار خود را با بهره گیری از ناوگان و مبادی و مقاصد و برنامه زمانی آپ دیت ماهان ایر شروع به کار نموده و دوستان می توانند برای دسترسی به آخرین آپ دیت مدل ها و صحنه های پروازی مربوطه به پوشه اینجانب در هنگر سایت Division مراجعه فرمایند. @};-
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
سلام
خوش آمدید.تبریک میگم.آرزوی موفقیت برای شما و همه دوستان رو دارم.[loveiran]
PC Flight Simulation Geek Since 1998