Co-pilot
  • Co-pilot
  • 54.84% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
8 سال پیش
سلام به همه ی دوستداران پرواز @};-

عزیزانی که با آموزشگاه های خلبانی ارتباط داشتند و آشنایی کامل دارند ، کدام یک رو به بنده پیشنهاد میکنند ؟

اگر با ذکر توضیحات باشه ممنون میشم [approve]
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
8 سال پیش
سلام رضا جان @};-


بالام جان در حال حاضر بهتره بدونی برای ورود به داستان خلبانی یه 300 میلیون پول باید بزاری کنار ، اونم بدون در نظر گرفتن بعضی پیش آمدها . من که میگم گول ورود هواپیما رو نخور ، هر چند این ماجرا عشق لازم داره و چنتا ......... ولی شرایط خوبی نیست

به هر حال اگر بتونی بری بوتیا از همه بهتره و البته گرونتره . فکر کنم الان ساعت پرواز در این مرکز بالای ساعتی 600 هزار تومن باشه .
معراج تهران خوبه ولی بیس پروازیش دور هست و پرندهای چندان جالبی نداره
پارسیس بد نیست ولی چندان تعریفی هم نداره به خصوص در بخش آموزش پرواز
مرکز که تا یه پرواز نوبت بدن بهت پیر میشی ولی گراند خوبی داره پرندهاش هم قدیمین
آرتا کیش هم که مدتهاس دچار کاهش کیفیت در همه جهات هست

از آموزشگاهای دیگه هم چندان خبری ندارم . اگر در سلامت کامل هستی ( نه در حدی که فقط مجوز ورود به دانشکده رو بگیری ) و پول خوب هم داری بوتیا از همه بهتره و شاید اگر شانس بیاری و خوب خرج کنی و ..... تو ماهان یه کاری گیرت بیاد . بعد معراج بعد هم پارسیس

دادا نکن ، اینجا خیلی ها تو سختی آلفا و براووی سازمان رو گرفتن انقدر استخدام نشدن که سنشون از شرایط استاندارد گذشت ، هر چند ناشدنی هم نیست به خصوص برای .... [sweating]
Co-pilot
  • Co-pilot
  • 54.84% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
8 سال پیش
محسن جان سلام @};-

این قضیه برام شده معمای بی جواب !! قصدم فقط ppl هست، وگرنه که قید همه چیشو زدم رفته بالام جان 😢

راستی !!! بوتیا بهتره ! گرونه آخه 😢

میتونی از بوتیا شماره تماس یا راه ارتباطی پیدا کنی واسم

( راستی برای هواپیماها ، این شرایطی که من میبینم تو دولت ریس جمهور بعدی همشون میشن اضافی ، برشون میگردونن کشور سازنده )🤣