Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
8 سال پیش
مسکو اعلام کرده است که بمب‌افکن‌هایی که در ایران مستقر شده‌اند، تاکنون چند مرتبه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را هدف قرار داده‌اند.شبکه راشاتودی در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد بمب افکن های روسی با برخاستن از فرودگاه همدان پایگاه های تروریست‌ها را در سوریه هدف قرار دادند.خبرگزاری اسپوتنیک هم در خبری فوری اعلام کرد وزارت دفاع روسیه استقرار بمب افکن های " TU-۲۲M۳" را در ایران تأیید کرده است.

این خبرگزاری افزود وزارت دفاع روسیه تأیید کرده بمب افکن‌های TU-۲۲M۳ و سوخو ۳۴ برای حمله به تروریست‌های سوریه، در ایران مستقر شده‌اند.بر اساس این گزارش این بمب افکن‌ها موفق شده‌اند ۵ انبار سلاح و مهمات و پایگاه تروریست‌ها را در حلب بمباران کند.همچنین ۳ نقطه اصلی متعلق به گروه‌های تروریستی در مناطق "جفره" و "دیر الزور" سوریه منهدم شدند.المیادین نیز در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد بمب افکن‌هایی که از فرودگاه همدان برخاستند، مواضع داعش و جبهة النصرة را در حلب، دیر الزور و ادلب هدف قرار داده‌اند.

شمخانی: این روند تا نابودی کامل تروریست ها ادامه خواهد داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به انتشار این اخبار اظهار داشت: همکاری های تهران - مسکو برای مبارزه با تروریسم در سوریه راهبردی است و ما در این زمینه تبادل ظرفیت و امکانات داریم.شمخانی افزود: همکاری ایران، روسیه و سوریه شرایط را برای تروریست ها دشوار کرده است و این روند با آغاز عملیات جدید و گسترده تا نابودی کامل تروریست ها ادامه خواهد داشت.

شبکه خبر

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage



PC Flight Simulation Geek Since 1998
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
8 سال پیش
سلام @};-

این کار برازنده نیروی هوایی و کشور ما نیست . هر چند براش توجیهای زیادی هست ولی این برای من مهمه که آیا روسها هم به ما اجازه یه همچین کاری رو در کشورشون میدن ، حالا اگر عبوری میبودن و با شرایط اسکورت و حتی امکان سوختگیری هوایی در آسمان ما همراه میشدن، باز شرایط قابل تحمل تر میبود . کشور ما در این مورد باید مستقل عمل میکرد ، آقای شمخانی میگه با روسها یه جریان راهبردی رو پیش گرفته و من اینجا به ایشون دوباره یاد آوری میکنم که روسها با ما سر تحویل s300 که هنوزم به طور کلی وارد نشده چه کردن و یا تحویل قطعات mig 29 و یا قراردادهای یک طرفه هسته ای . برادر من چه راهبردی ای . پایگاه استراتژیک همدان رو دادی دستشون .

میدونید اینجا یه حالت مجبوری با شرط حفظ پوسته نازک آبرو برای ما شکل گرفته و این میتونه از سر ضعف باشه . وقتی یه کشوری مثل قطر دست به دامن آمریکا میشه تا در کشورش به آمریکا پایگاه هوایی و نظامی بده ، شک نکنید از سر ضعفش هست و این به کام آمریکا هم میشه . شاید بگید مقایسه درستی نیست ولی یه کشور با غیرت هیچوقت این کار رو نمیکنه . ژاپنی ها علارغم شکست در برابر امریکا و اینکه به پذیرش خیلی چیزا مجبور شدن ، هنوز هم به وجود پایگاهای امریکا در کشورشون اعتراض دارن و به این علته که میفهمن و درک میکنن یعنی چی .

این دعوت ما از روسها چندان معنی راهبردی یا همکاری نداره . اونا تو خاک ما جولان میدن و ما رو هم رصد میکنن 🤦
capt.persis
  • capt.persis
  • 54.86% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
8 سال پیش
بله این عمل اصلا قابل قبول نیست ... حرف زیاده ... با عبارت های زیر خودتون جمله بسازید، چیزای که همه مون میدونیم.
بی ربطی مسائل کشورها - الگوهای اشتباه - خیانت دشمنان دوست نما - کشتار بی گناهان - ثروت کشور - و....
تازه فقط فرودگاه همدان نیست، تهران ، کرمانشاه و آبادان هم هست ...
UserPostedImage
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
8 سال پیش
سلام @};-

وقتی رهبر ما پوتین و روسها رو دوستی میدونه که از پشت خنجر نمیزنن ، دیگران باید تاریخ رو نادیده بگیرن و بپذیرن . خوب ایشان حتما بهتر میدانن و بهتر میفهمن 😶

و اینکه ما وقتی مقابل آمریکا هستیم ، چاره ای نداریم جز اینکه با مخالفان و دشمنان حتی به ظاهر آمریکا ( چین ) دوستی کنیم ، چون هرگز انقدر قوی نیستیم که به تنهایی مثل امپراتوری هخامنشی بر دنیا چیره بشیم ، اگر از ضعف صحبت میکنم منظورم همین مجبور بودن هاست . همه ما میدونیم روسها چه ..... هستن😊
TOMCATER
  • TOMCATER
  • 50.06% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار