mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
8 سال پیش
سلام دوستان من @};-

مدیرعامل ایران‌ایر : خبرها در مورد ايرباس ٣٢١ به واقعيت نزديك نيست 😕

🔹به گزارش ايروسنتر به نقل از ايسنا فرهاد پرورش گفت خبرهایی در این رابطه که هواپیمایی به نام ایران‌ایر #هما رنگ‌آمیزی شده و یا ثبت لوگو روی آن انجام گرفته، با توجه به مراحل فعلی قرارداد نمی‌تواند به واقعیت نزدیک باشد.

🔹صحبت‌هایی شبیه به این به گام نهایی ورود هواپیماها مربوط می‌شود و ما باید پس از آنکه قرارداد را نهایی کردیم پیش‌پرداخت به دست ایرباس رسید و صحبت‌های فنی پایان یافت، منتظر چنین مرحله‌ای باشیم.

تاریخ خبر : ٩٥/٩/٣٠


capt.persis
  • capt.persis
  • 54.86% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام دوستان من @};-

مدیرعامل ایران‌ایر : خبرها در مورد ايرباس ٣٢١ به واقعيت نزديك نيست 😕

🔹به گزارش ايروسنتر به نقل از ايسنا فرهاد پرورش گفت خبرهایی در این رابطه که هواپیمایی به نام ایران‌ایر #هما رنگ‌آمیزی شده و یا ثبت لوگو روی آن انجام گرفته، با توجه به مراحل فعلی قرارداد نمی‌تواند به واقعیت نزدیک باشد.

🔹صحبت‌هایی شبیه به این به گام نهایی ورود هواپیماها مربوط می‌شود و ما باید پس از آنکه قرارداد را نهایی کردیم پیش‌پرداخت به دست ایرباس رسید و صحبت‌های فنی پایان یافت، منتظر چنین مرحله‌ای باشیم.

تاریخ خبر : ٩٥/٩/٣٠




به نظر من که این چنین صحبت هایی کاملا عوام فریبانه است و نشان دهنده سو مدیریت شدید در این ایرلاین است و با بیان چنین خبری در واقع خود را بی اطلاع و بی کفایت نشان میدهند و گرنه همه دوستان در ارثه هوانوردی می دانند که شرکت هواپیماسازی محض رضای خدا هواپیما برای ایرلاینی رنگ نمیکنه جز اینکه ثبت سفارش شده باشه! این حرفا را میزنن که بعضی ها دلخوش نکنن که اگه اتفاقی افتاد که قرارداد کنسل شد، بگن ما که گفته بودیم!
UserPostedImage
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
8 سال پیش
سلام خدمت همه دوستان گرامی @};-

من در دو پست قبلیم در این تاپیک از کلمات ( سوء مدیریت ) استفاده کردم که لازم میدونم یه توضیح مختصر در موردش بدم و به نوعی اصلاحش کنم

پیرو جلسه مشترکی که بنده دیروز در مرکز فنی مهندسی هما و با حضور مدیران ارشد بخش های مختلف فنی مهندسی داشتم که فقط مختص لیوریهای جدید طراحی شده توسط من بود و اینکه تصمیمی در این مورد گرفته بشه ، در چند و چون موارد و مشکلات مختلف پیش روی ایران ایر قرار گرفتم که بد نیست شما هم بدونید .

یکی از دلایلی که پرندهای جدید ایران ایر بدون رنگ آمیزی جدید و حتی با تغییرات نه چندان جالب داره وارد میشه ، مشکلاتی هست که شرکت ایرباس برای ایران ایر ایجاد کرده ، و اونها هم ادعا دارن که ما حداقل باید 10 ماه پیش طرح ریپینت جدیدمون رو باید به ایرباس ارائه میکردیم که این پیش نیاز از طرف ایرباس باعث تعجب مسئولین هم شده

این موضوع با توجه به اینکه پرندهای ایرباس لزوما دیگه در تولوز فرانسه تولید نمیشن و کار تحویل و تست و رنگ آمیزی در کشورهای مختلف اروپا انجام میشه کار رو سختر کرده تا جایی که به گفته یکی از مدیران حتی اونا حاظر نبودن برای بزرگ کردن مرغ هما روی تیل همکاری کنن .

این موضوع دلایلی هم ممکنه داشته باشه از طرف ایرباس ، که یکیش اینه که اونا چندین نمونه ریپینت جدید برای ایران ایر تهیه کرده بودن که دوستان در مهندسی و همچنین مدیریت بالاتر نپسندیده بودن ، من هم اون طرحا رو دیدم و علارغم تلاش ایرباس چندان جالب نبودن ، اونها در این مورد برای تغییر لیوری ما به اون چیزی که خودشون طراحی کرده بودن ، هنوز هم آمادن ولی برای دریافت طرح جدید از ما پذیرش ندارن 🤔

مورد مهم دیگه ای که مدیران ما رو بلاتکلیف کرده بوده و تمام کارها به دقیقه 90 کشیده شده ، مسائل مختلف سیاسی و مالی در این سفارش بوده و هنوزم هست ، جالبه بدونید ریپینت یه پرنده نسبت به موضوع تجهیزات درونی یه هواپیما از جمله سیتها و گلیها و چیدمان و نور پردازی و انترتیمتها و ........ و یه دنیا چیز دیگه کار آسونی به حساب میاد 🤦

و اما بازگشت به سر خط ، با توجه به همه مسائل گفته شده بالا که اطمینان میدم بهتون درسته ، اینکه مدیران داخلی بخوان و به نوعی جرات یه تغییر بزرگ رو داشته باشن ، خیلی مهمه ، اینکه به زیبایی شناختی احترام بزارن و نگن هیچ تغییری لازم نیست ، یکی از مدیران از بزرگ کردن فونت ایران ایر روی بدنه هواپیما 321 حرف از یه تغییر بزرگ میزد 😕 که اصلا برای من مفهوم نیست .

باید بدونید که مدیر اصلی اجازه تغییر لیوری از تیل و روی بدنه و حتی فونت رو هم داده ، و کارهای بنده هم توسط اکثر مدیران تایید شده ، و حالا در یه درگیری درون سازمانی هست ، با توجه با اینکه ایرباس میگه باید چندین ماه جلوتر طرح لیوری جدید رو بهشون بدیم اگر تا قبل از عید سال جدید طرحی از بنده تایید بشه نتیجش احتمالا اواسط سالپیش رو به بعد نمایان خواهد شد .

دو فروند a330-200 هم در راه داریم که با همین طرح قدیم و با تغییر جزئی در فونت ایران ایر در راهه ، خب شاید سوء مدیریت اینجا یه معنی ای بده ؟

لطفا شما هم دعا کنید 🙏 کار پیش بره ، طرحهای من از چیزایی که ایرباس و بوئینگ ارائه کردن زیباتره و ایران ایر رو متحول میکنه ، موارد زیادی هست که خیلی جالبه ولی از گفتنش قاصرم 😊
capt.persis
  • capt.persis
  • 54.86% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار شروع کننده موضوع
8 سال پیش
خوب برادر چندتا از لیوری هایی که پیشنهاد دادی را اینجا با ما به اشتراک بگذار، ما که هواپیما نداریم بخوایم کپی بزنیم، ببینیم طرح ها در چه رنجی هست، تعریف نباشه این جا دوستان صاحب نظر حضور دارند.
UserPostedImage
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
8 سال پیش
ممنون محسن جان.
چیزی که من تو این سالها بهش رسیدم اینه که آنقدر که از خودی خوردیم از ناخودی نخوردیم...متاسفانه!
PC Flight Simulation Geek Since 1998