Guest
15 سال پیش
آی گفتی!!!!!!!

منکر این یکی نمی شه شد 👍 😉
saman
  • saman
  • 57.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
15 سال پیش
کاملا حرفتون صحیح هست.اگه هما یکم به خدمات سرویس دهیش و مسایل جانبیش توجه کنه و اهمیت بیشتری بده نظیر نداره.
باید سیاستی رو که ماهان در پیش گرفته,به کار ببره 👍
UserPostedImage 
بلند آسمان جایگاه من است
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
15 سال پیش
درسته که ایران ایر  Flag Cariier هستش و مهندسین قوی هم داره (البته همین هم به لطف تحریم هاست و بر روی اجبار) ولی ماهان سازماندهی و نظم خاصی داره و از همه مهمتر هدف داره چیزی که ایران ایر تو این مورد کمرنگ عمل می کنه.....مشکلات و سیاست گزاری ها جوری نیست که بخواد شبیه ماهان بشه...... 
mohammad razzaghi
  • mohammad razzaghi
  • 57.5% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
15 سال پیش
هما مشکلش دولتی بودنش یا بهتر بگم مدیریت دولتیش هست یعنی همون مشکلاتی که در مورد عدم مدیریت و برنامه ریزی و نبود استراتژی کلان در ساختار دولت وجود داره، در هما هم وجود داره.
آخ که اگه بفهمن چه سرمایه ای رو و چه منبع درامدی رو دارن حروم میکنن...
Iranian Airways تا تبدیل به هما شد راه زیادی رو طی کرد و با سر مایه گزاری و برنامه ریزی که داشت به پیشرو ترین هواپیمایی جهان طبق یک رنکینک رسمی در مقطعی تبدیل شد اما امروز... من خیلی از مسافرا رو میشناسم که به دلایل مختلف در سفرهای خارجی با هما پرواز نمیکنند.
saman
  • saman
  • 57.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
15 سال پیش
کاملا درسته.از حق نگذریم,هما خلبان هایی داره که واقعا نظیر ندارن.خودمونی بخوام بگم,غیرت و جیگر این حرفرو دارن که همچین آدمایی کم هستن.شرکت هایی مثل ماهان همین سیاست رو پیش گرفتن,یعنی بخش عمده ای از سرمایشون رو به CREW اختصاص دادن.
در واقع می شه گفت بیشتر ظاهر رو درست کردن
UserPostedImage 
بلند آسمان جایگاه من است