S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
15 سال پیش
سامان عزیز رسیدگی به Cabin Crew و تجهیز آنها و برقراری کلاس های خاص برای برخورد با مسافران فکر نمی کنم ظاهر سازی باشه بلکه اصلی هست که همه شرکت ها باید پیرو باشسند ....چرا که Cabin Crew ارتباط مستقیم با مسافر که همون کسی است که خدمات می گیره داره.....کم نیستن خلبانان بی نظیری که در ماهان و بقیه شرکت ها پرواز می کنند.....تفاوت اصلی اینجاست که در سیستم هما جوری عمل میشه که با کمترین هزینه ها بیشتر از حد معقول انتظار کارایی و خدمات دارند .. اینجاست که فاکتور مسافر حذف میشه و هزینه ها بیش تر مد نظر می آیند...
saman
  • saman
  • 57.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
15 سال پیش
حرف شما صحیح.من خودم دانشجوی ماهان هستم و می دونم که چه سرویسی به crew می ده.از هیچ کدوم هم نمی خوام طرفداری کنم.فقط می خوام اینو بگم که crew ی هما با توجه به اینکه امکانات کمتری در اختیارشون هست , بازم از جون و دل مایه می ذارن
UserPostedImage 
بلند آسمان جایگاه من است
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
15 سال پیش
تا حدودی با حرف شما موافقم.....ولی این هم توجیه خدمات ضعیف هما نخواهد بود 🙄

به امید حداقل پیشرفت ها در همه ی شرکتهای ایران 😊

saman
  • saman
  • 57.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
15 سال پیش
خدایی از مهارت Captain های هما دیگه نمی شه گذشت.
خارج از این بحث , takeoff و landing های captain های هما بین خلبان های Airline های خارجی زبان زده . من خودم به شخصه شاهد چنین صحبتی بودم 👍 😄
UserPostedImage 
بلند آسمان جایگاه من است
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
15 سال پیش
یه استاد خلبان میگفت خلبان خوب اونی نیست که نرم بشینه بلکه اونی هست که درست بشینه
PC Flight Simulation Geek Since 1998