S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
15 سال پیش
من با تورج عزیز کاملا موافقم.....🙄

برخاستن نشستن تنها وجه پرواز برای یک شرکت هواپیمایی نیست.... کیفیت CREW /CATERING / Attendants قبل پرواز هنگام تحویل کارت پرواز چگونگی تحویل کارگو شرکت طرف قرار داد برای فعالیت های زمینی و حداقل زمان ممکن برای دیلی داشتن .... طلبکار نبودن مهماندار ( با درک شرایط بد کاری) و و و ........ که نهایتا میشن یک مجموعه به نام یک شرکت هواپیمایی😄
saman
  • saman
  • 57.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
15 سال پیش
بله,منم منظورم همین بود.نمونش Approach و touch-down عالی خلبان های ایرانی هست.

در مقابل اینا خلبان های روس💤 هستن که در کل فقط steep approach بلدن و مسافرارو .... 🙏 👍 😄
UserPostedImage 
بلند آسمان جایگاه من است
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
15 سال پیش
saman نوشت:

بله,منم منظورم همین بود.نمونش Approach و touch-down عالی خلبان های ایرانی هست.

در مقابل اینا خلبان های روس💤 هستن که در کل فقط steep approach بلدن و مسافرارو .... 🙏 👍 😄



سامان عزیز
هرچی من وجهه دیگه ای میگم شما همون تاچ داون و تیک آف میگی😕 🤦 😂

تو یک زمستونی هوای مشهد اینقدر خراب بود تو صبح که همه می رفتن فرودگاه آلترنیتیو اون روز فقط یک هواپیما نشت و دوباره برخاست تو مشهد اونم خلبان روس تابان بود... آب و هوا جوری بود که هنگام تاکسی حتی بچه های مرکز آموزش از تاورشون درست هواپیمارو نمی دیدند....قضاوت کردن از یک نشانه برای قشر خلبان یک کشور کار زیاد درستی نیست👍 😄

پاینده باشی
saman
  • saman
  • 57.74% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
15 سال پیش
حرف شما کاملا درسته . من فقط اینو می خوام بگم که اگه امکانات رو برای captain های ایران محیا می کردن, وضعیت ناوگان هوایی ایران 100 برابر الان پیشرفت کرده بود
UserPostedImage 
بلند آسمان جایگاه من است
S.Salahshour
  • S.Salahshour
  • 66.36% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
15 سال پیش
حق با شماست دوست من....به امید پیشرفت همه شرکت های داخلی 🙄