Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
UserPostedImage

روز سه شنبه مورخ 1391/1/15 ليست سياه اتحاديه اروپا به روز شد

كليه ناوگان هما بجز 14 فروند ارباس 300 ، 8 فروند ارباس 310 و يك فروند بويينگ 737 همچنان در ليست هستند.


اتحادیه اروپا نام همه شرکت های هوایی دارای مجوز کار در لیبی و نیز شرکت هوایی ونزوئلایی «کونویاسا Conviasa » را در فهرست سیاه شرکت های هوایی قرار داد که حق پرواز در آسمان اروپا را ندارند.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد : «علت ممنوعیت پرواز هواپیماهای شرکت ونزوئلایی کونویاسا بر فراز آسمان اروپا، مشکلات امنیتی ایجاد شده در حوادث گوناگون و نیز نتایج بازرسی های انجام شده بر روی هواپیماهای این شرکت در فرودگاه های اروپایی است».

این کمیسیون افزود دو شرکت حمل و نقل هوایی ونزوئلایی دیگر یعنی «استلار لاتینو آمریکا Estellar Latinoamerica و آئروتوی Aerotuy » نیز تحت تدابیر نظارتی قرار گرفته اند.

کمیسیون اروپا در جای دیگری از بیانیه خود گفت : «تصمیم ممنوعیت پرواز همه شرکت های حمل و نقل هوایی دارای مجوز در لیبی در آسمان اروپا از سوی خود مقامات هواپیمایی کشوری لیبی اتخاذ شده است و تا نوامبر دو هزار و دوازده اجرایی است».

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، در نوزدهمین نسخه از فهرست سیاه اروپا درمورد شرکت های هوایی که هواپیماهای آنها حق پرواز در آسمان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ندارند نام 279 شرکت از بیست و یک کشور به چشم می خورد.

مشاهده لیست از اینجا  

با تشکر از جناب ماهگلی (ماه)
aerospacetalk.ir 


تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو