Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
این هم عکسهایی از لاشه MGX ... امروز :

UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


UserPostedImage


عکاس : حمیده شفیعی ها ، خبرگزاری مهر

-------------------------------------------------------------------------------


UserPostedImage



تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
12 سال پیش
نقطه قرمز محل سقوط و خط قرمز محل پاورلاین ها

UserPostedImage
UserPostedImage
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
12 سال پیش
محمد جان با توجه به محل سقوط بعد از تیک آف نبوده چون اونطور که من شنیدم Runway active در اون لحظه 28 بوده!! اگر هم از باند 10 تیک آف کرده باشه باید به سمت راست گردش میکرده ولی موقعیت سانحه سمت چپ upwind قرار داره!!! خدا میدونه! کاشکی این هواپیماهای لایت هم حداقل CVR داشت...

UserPostedImage
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
amirfikat نوشت:

محمد جان با توجه به محل سقوط بعد از تیک آف نبوده چون اونطور که من شنیدم Runway active در اون لحظه 28 بوده!! اگر هم از باند 10 تیک آف کرده باشه باید به سمت راست گردش میکرده ولی موقعیت سانحه سمت چپ upwind قرار داره!!! خدا میدونه! کاشکی این هواپیماهای لایت هم حداقل CVR داشت...



بله ، اکتیو 28 بوده، اولین خبرهایی هم که رسید من فکر کردم داشته میومده برای لند چون از عبارت "فاینال 28" استفاده میکردند .
توی عکسها هم دکل برق هست کنار همون منطقه برخورد اما سالم هست خط کابلها پس فکر نمیکنم برخورد داشته !

در مصاحبه تلوزیونی با شاهدان هم یه ینده خدایی بود ،گفت "ازتفاعش خیلی پایین بود در حال چرخیدن"

http://media.iribnews.ir/vod/video/0021.flv
 


حالا من این سؤال برام پیش اومده ، اگر از 28 پریده باشه، دمورو توی Right Downwind انجام داده باشه چی؟ در حال چرخش به سمت باند هم بوده باشه به نظرتون جور در نمیاد؟؟؟ ... البته چیزی نیست که الکی گمانه زنی کنیم،چون کنترلر مسیر پرواز رو داشته و پلن کاملاً مشخص بوده، ما چون خبر نداریم ماجرا چیه داریم حرف میزنیم سرش...

خدا رحمتشون کنه 🙏
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
12 سال پیش
سلام و عرض تسلیت دارم خدمت همه دوستان و خانوادهای محترم این دو عزیز

😞 این خبر واقعا تکان دهندس

مدتها زیاد با آقای باقری دوست بودم از خصایص خوب اخلاقی این دوست عزیز هر چی بگم کم گفتم . بسیار با متانت و محترم بودن و همیشه با یه آرامش خاصی صحبت میکردن
اعتقاد خاصی به اعمه داشتن و نماز اول وقتش ترک نمیشد . واقعا از این بابت غمگینم خدا رحمتشون کنه . از دست دادن دوست سخته

ایشون با زحمت زیاد کار میکرد و تمام درآمدش رو صرف فراگیری خلبانی میکرد ( علارقم تفکر بعضی از دوستان که فکر میکنن خلبانی خوندن فقط مختص بچه پولداراس ) از این دسته کم نیستن


آخبرن خبرها حکایت از این داره که هواپیما از باند 10 بلند شده و به خواسته کاپتان فخر افتر تیک آف سیمولیت انجین فیلور گرفتن که تو مکالمه هم مشخصه ولی متاسفانه
انجین بر نگشته و ارتفاع هم خیلی کم بوده

دوستان به ما آموزش دادن تو این شرایط به راست گردش کنیم و از زدن تیر دراپ ( گردش اشک گونه یا 180 درجه ای به سمت باند مخالف ) هم به شدت منع شدیم و تلاش کنیم که یه زمین مناسب برای فرود پیدا کنیم .
اینکه چرا به سمت چپ رفته هنوز معلوم نیست باور کنید بارها و بارها این کارو تو بیس قزوین تمرین کردیم

امید وارم تفکر درست یه دانشجوی آگاه به بیس قزوین در مقابل افکار یه خلبان با تجربه باعث این جریان نشده باشه . ادامه دادن تو راستای باند کار درستی نبوده

امیر جان (amirfikat) به شما تسلیت ویژه عرض میکنم

برای شادی روحشون لطفا یه فاتحه بخونید@};-