Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
دوستان کسی میدونه این دقیقاً چه تستی هست؟

[APARAT]http://www.aparat.com/v/e5a9e8578e87704ea732342fa0b235fc198829[/APARAT]


تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
بله من میدونم محمد جان.این تست داغون کردن هلیکوپتر هست![blackhee]
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
Touradg نوشت:

بله من میدونم محمد جان.این تست داغون کردن هلیکوپتر هست![blackhee]



🤣 ... اون که مسلمه
اما این داغون کردن چه کمکی به بشریت میکنه الآن؟ همینطوری محض خنده؟ [blackhee]
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
12 سال پیش
سلام به همه دوستان

این تست در واقع برای محاسبه مقاومت بدنه و اسکلت انتهایی این هلیکپتر انجام میشه اونم تو شرایطی که قفل نگه دارنده یکی از بلیدهای ( تیغهای ملخ blade ) در راستای محور طولی به عمد باز شده و هنگام چرخش به علت خارج شدن از محور اصلی نسبت به دو ملخ دیگه در حال گردش ایجاد نیرویه بسیار شدید نا همگون میکنه
و نتیجش میشه اینی که میبینید

البته دوستان اینکه یه هلیکوپتر چقدر بتونه این شرایط رو تحمل کنه خیلی مهمه . اینجور مواقع خلبان باید به سرعت گام ملخ رو به صفر برسونه تا از اصطکاک کم کنه
و تراست موتور رو زیاد کنه( برای فراهم کردن نیروی گریز از مرکز بیشتر centrifugal force ) تا به بالاترین حد پایداری بلید برسه که بازم زمان نسبتا کوتاهی داره



اگر تست های اسکلت و بدنه شرکت بل هلیکوپتر رو ببینید کاملا متحیر میشد[approve] به خصوص نظامیهاش



UserPostedImage
موضوعات مشابه
کاربرانی که در حال مشاهده موضوع هستند