Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
Capt.ziaie نوشت:

از خوبى ها و موفقيت هاى اين سايت ، نظم و دسته بندى بهتر موارد و موضوع ها و مرتب بودن سايت مى باشد و نسبت به بقيه سايت هاى هوانوردى سايت منظم تر و موفقيت ترى مى باشد.
تنها اشكال يا خوبى اين سايت ، كم بودن و محدود بودن كاربران آن است كه انشالاه كاربران آن بيشتر شده و موضوع هاى عناوين فعال به چند صفحه در طول روز مى كشد . Why not ( به قول بوووق ) 🤣
انشالاه ١٢٠ سالگى اين سايت و فروم 😍
باتشكر
[flower]


متشکر
بله با نظرتون موافقم کمبود کاربر یکی از نقاط ضعف هست.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
aliakbar
  • aliakbar
  • 52.88% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار
11 سال پیش
سلام

بی اغراق میگویم من به این سایت و مخصوصا جناب مرصعی بسیار مدیونم. از همان اولین روزهایی که شبیه ساز 2004 وارد بازار شده بود و من بعد از نصب آن سوالات فراوانی در مورد افزودنی های آن داشتم تا به حال که از شبیه ساز ایکس استفاده می کنم این سایت همواره محل اصلی مراجعه من بوده است.از جناب مرصعی و سایر دوستان حاضر در این سایت که همیشه آماده کمک و راهنمایی بوده اند سپاسگزارم. امید که ایرانسیم ریشه در خاک داشته باشد و بادوام و پایدار بماند.
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
aliakbar نوشت:

سلام

بی اغراق میگویم من به این سایت و مخصوصا جناب مرصعی بسیار مدیونم. از همان اولین روزهایی که شبیه ساز 2004 وارد بازار شده بود و من بعد از نصب آن سوالات فراوانی در مورد افزودنی های آن داشتم تا به حال که از شبیه ساز ایکس استفاده می کنم این سایت همواره محل اصلی مراجعه من بوده است.از جناب مرصعی و سایر دوستان حاضر در این سایت که همیشه آماده کمک و راهنمایی بوده اند سپاسگزارم. امید که ایرانسیم ریشه در خاک داشته باشد و بادوام پایدار بماند.



متشکرم.
همیشه سلامت باشید.این انجمن دست پرورده دوستان خوبی مثل شما هستند.

PC Flight Simulation Geek Since 1998
Cpt.mohammadifar
11 سال پیش
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه عزیزان ، مخصوصاً مخاطب خاصمون، آقا تورج عزیز [flower]

همونطوری که قبلاً هم عرض کرده بودم از 5 سال قبل از حضورم در فروم با ایرانسیم و جناب مرصعی آشنایی داشتم ، اما بدلایلی رسماً وارد انجمن نشدم و این کار موکول شد به حدود دو و نیم سال اخیر!
از اونجا که بنده به شخصه ایده های بسیاری برای ارتقا داشتم که سطح اول اون به دیویژن ایران در IVAO مربوط میشد، اولین تاپیک خودم  رو با داد و بیداد شروع کردم، که از اونجا که ایرانی جماعت کلاً اینکاره نیستن ،بعد گذشت 2 سال هیچ پیشرفتی حاصل نشد هیچ، گروه جدید به زوال و نابودی هم دارن میکشن ایران رو ! و جا داره اینجا بگم، اگر در اون برهه از زمان از واژه "افتضاح" استفاده کردم ، الان از واژه "مزخرف" استفاده میکنم چون دیگه هیچی نیستن ... هیچ ! ... بمب پوچی ولاغیر ! بگذریم که الآن نبرد پارتیزانی شروع میشه [blackhee] !

در طول این مدت دستگاه گردن زنی شخصیت اینجانب یا گردن همه رو زد یا حد اقل زخمی کرد،خب بر اثر بی تجربگی بود و الا گردن نمیزدم، با بمب نیستشون میکردم!
هرگز دوست ندارم از خودم حرفی بزنم چون گمنام بودن رو بسیار دوست دارم (اصل،نه عینیت موضوع)، از این رو سخنرانی خیلی ها بنده رو عصبی میکرد چون افراد فکر میکنن همه چیز میدانند اما به همین ثانیه هایی که برای نوشتن این متن دارم هدر میدم سوگند، هرچه در علم و تفکر پیشرفتم فهمیدم بیشتر نمیدانم و لحظه به لحظه تشنه تر شدم ... ولی جهالت افراد شدیداً آزارم میده ،بگذریم، نوشتن بی فایده هست چون در اون باره چیزی نمیدونید و شناختی هم از بنده ندارید و چه خوب ! (والا 😁 ) عرض میکردم ،با افراد بسیار محکم برخورد کردم ، به قولی در نوشته هام کنایه های ریز و درشتی بود که بستگی به فهم مخاطب داشت تا بگیره مطلبو ! ...
بعد از ناراحت کردن یکی از کاربران تصمیم گرفتم که دیگه با اون روند پاسخ کسی رو ندم ، اما باید تاوانشو پس میدادم ، که یه کاربر عزیز که اسمشو نمیبرم، خودشم نمیدونه که پیشرفت کاریش رو در زمینه هوانوردی مدیون شخص بنده هست اومد و نمیدونم با چه جرأتی شروع به دشنام دادن به من کرد [punched] ، همش با خودم فکر میکردم من صریح برخورد کردم اما هرگز دشنام ندادم! این دیگه کیه ! ... به هر حال سعی کردم پاسخی ندم، الانم ناراحت نیستم ازین موضوع چراکه این آرامش داشتن رو از تورج مرصعی یاد گرفتم ، هرچقدر اذیتش کردیم با متانت جواب داد
راستی آقا تورج یادته یه شب برات نوشتم "ما خیلی دوستت داریم 😍 @};- " برام نوشتی " شما حالت خوبه؟ 😲 " ؟ ... یادش بخیر چقدر خندیدم از دستت ، پیش خودم گفتم الان فکر میکنه یا من مشکل انحراف اخلاقی دارم یا مستم 😂 دیگه مونده بودم چطوری جمعش کنم ماجرارو که گفتم تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد ... بنده هم زیپ رو کشیدم 😶 !

بعد اینهمه پر حرفی اما میرسیم به مشکلات ایرانسیم !

بنده تدابیر خاصی برای ارتقای کشورم داشتم البته با توجه به تمام جوانب، بعد از حضور در اینجا به همراه چند تن دیگه ایده هامون رو به جناب مرصعی پیشکش کردیم اما (ببخشید اما باید بگم) از اونجا که ایشون شخصیتی با ریسک پذیری صفر دارن همه رو یه جوری سمبل کردن و به باد هوا دادن رفت! ما یه شماره تلفن خواستیم تا هماهنگی کنیم با ایشون جهت کاری، به ما نداد، البته من بهشن حق میدم جهت امنیت خودشون هم که شده باید از بنده بترسن 😁 اما بقیه رو چی؟
در دوره ای که همه آمادگی کمک به شبیه سازی کشور رو داشتن بنده ایده تأسیس کارگروه رو دادم اما کلاً توی این کشور ایده دادن به درد لای جرز میخوره! به قول یکی از دوستان ، هرچقدر بزنن توی سرمون حقمونه ، خودمون هستیم که میخوایم بدبخت باشیم!مشکل همیشه هست اما بعضی وقتها بهانست، موفقیت به سادگی بدست نمیاد، اگر ساده بود همه بیل گیتس میشدن نه فقط اون آقا !

- برای ایرانسیم گفتیم بیاید سرور انجمن رو عوض کنید بلکه سرعت بالا بره ، آقای مرصعی عزیز اینکه این انجمن تنبل خونه شده و خاک مرگ روش ریخت بدلیل سرعت در حد دیوانه کننده پایین اونه ... هیچ کاربری رغبت نمیکنه اینجا فعالیت کنه با این وضع، یه دکمه تشکر میخوام بزنم عمل نمیکنه وای به حال باقی ماجرا ...

- سرور تیم اسپیک گفتیم قرار بدیم که کتک کاریامونو راحت تر انجام بدیم، دوستیهامون رو بهبود ببخشیم، تبادل علم و دانش کنیم و کلی کارهای دیگه ... جا زدید ، هزینه هاش رو هم بنده تقبل کرده بودم ، آقای برنا شاهد هستند

- سایت اصلی هیچ کاری انجام نمیده دیگه ، در گذشته سایت فعالی بود و انجمن پشتوانه اون ! کوش اون سایت ؟؟ ... بچه های برنامه نویسی و شبکه هستند ، خب چرا کار رو بهشون نمیسپارید، تک روی همیشه خوب نیست تورج جان!

- بخش انگلیسی زبان کار نمیکنه کلاً ... اینطوری به هیچ جا نمیرسیم ، باید ارتباط برقرار شه با سایر زبانها و دیگر کشورها ، ما خودمون رو اینطوری محدود میکنیم ، نحوه نوشتارش هم مشکل داره ، فارسیش خوبه اما تا فنت رو عوض میکنی همه جیز بهم میریزه ، اصلاً نمیشه کار کرد با انگلیسیِ انجمن، از این گذشته هیچ گستردگی هم نداره !

- صفحه FB رو گفتیم ، باز شد اما به هیچ دردی نمیخوره ... آقا تورج ما نگفتیم که بیا باز کن برو ! ... گفتیم فعالیت داشته باشه ... این که نشد کار عزیز من ، گفتم یه گروه راه بندازید نه page که حد اقل بشه لینکهارو تبادل کرد! بحث داشت (سرعتشم که خوبه)

- و N کار دیگه که گفتیم و یه بهانه ای جور شد
به خدا میفهمم شما سر زندگیت هستی و اینها همش عشق و علاقه هست ، باور کنید با این مشکلاتی که داریم من صرف علاقه ام به ایرانسیم فعالیت میکنم و الا عقل سلیم Error میده !
مشکل هزینه هست؟ ... ما هستیم ، مشکل وقت هست، یه طرح توجیهی و تقسیم وظایف ... مشکل کمبود کاربر هست؟ ... تبلیغش با من اما تعدیلشم با من ! الان شما چقدر مهره سوخته اینجا دارید؟ به وظایفتون عمل کردید؟ ... در صورت عدم فعالیت طی 6 ماه کاربری حذف میشود! شد اینکار؟ ... به خدا اگه بشه اینجا 20 نفر به زور هستن!
10 سال گذشت ، آفرین ... صد باریکلا ... آقا یه تغییری بده به اینجا ... خدایی حیفه اینهمه انجمن چرت و پرت هست با چه امکاناتی، بعد اینجا هیچ به هیچ !

ما یه قرار بیرون خواستیم بذاریم که افراد کمی با هم آشنا بشن بلکه یه حرکاتی بزنیم انجمن روو بیاد ... نه آوردید توش ... کاربرای اکتیو هم پر پر شدن رفتن ...
اینقدر که اینجا برای معرکه گرفتن افراد میان برای یه بحث علمی نمیان ...
قربونشون برم بمبهای ادعا ، طبلهای تو خالی هم به وفور یافت میشه ، آمار خیلی هارو گرفتم ، کذابی بیش نیستند ... یه تحرکی ، کاری، چیزی عزیز جان ...

امیدوارم از این رخوت بشه درآورد این انجمن رو ! با این اوصاف میتونم بگم حیف !

در پایان پوزش میخوام ازتون به خاطر زیاده گویی، بنده با استایل بیان در لحظه مینویسم،کشف لحن باید بکنید توی این استایل و الا تمام این سخنرانی به فنا میره !
از همه زحمات دوستان ممنونم ، از دوست خوبم محسن عزیز هم به خاطر ایجاد این تاپیک تشکر میکنم ، یکی از ناراحتیهای بنده در سالگرد ایرانسیم این بود که چرا تاپیکی نیست که بحثی بشه در این باره که خدارو شکر شکل گرفت ...
(غلطهای املایی/تایپی رو هم ببخشایید، وقت تصحیح نداشتم)

خداوند نگهدار شما باشه ، به امید موفقیت
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
11 سال پیش
تورج جان درباره ى حرف هاى آقاى محمدى فر بنده كاملا موافق هستم😎
اگر اينجا مشكل مالى داره من نيز حاظرم كمك كنم به اينجا ، بنده هم تلاش هايم را مى كنم براى تبليغ در اينجا حتى چندين بار شده كه تو ivao در چت خصوصى با كسانى كه پرواز مى كردم ، تبليغ اينجارو كردم و از آن ها خواستم كه در اينجا عضو شوند و فعاليت كنند [bowing]
بنده با ايجاد يك كانال در تيم اسپيك موافق هستم زيرا مى توان در آن جا درباره ى موضوع هاى مختلف بحث كرد 😎
به هر حال ما آماده ى كمك كردن به هر صورت در اينجا هستيم به شرطى كه هر كس اينجا وظيفه اى را اختيار كند و بر عهده بگيرد و تقسيم كار انجام شود
باتشكر [flower]
امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage
کاربرانی که در حال مشاهده موضوع هستند