mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
سلام به همه دوستان @};-

لطفا از لینک زیر این ویدیو رو ببینید و در صورت تمایل نظرتونو بگید .

با عرض پوزش چون امکان انتقال تصویری نداشت ( یا من بلد نبودم ) و جالب و آموزنده هم بود ، لینک خالی گذاشتم . نیازی به فیلتر شکن هم نداره

http://www.avsimrus.com/f/accidents-88/padenie-posle-vzleta-47414.html?action=viewonline 
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
چیزی که کاملاً مشخصه اول از همه Over Weight بودن باعث سقوط شده! از ابتدا معلوم هست که مسافت زیادی رو رول میکنه تا Airborne میشه . در زمان رول کردن اگر دقت کنید یک بار Airborne میشه و دوباره چرخ ها به زمین میخوره و بعد از Airborne شدن به سختی ارتفاع می گیره .
قبل از برخورد با درختان کمی به راست بنک زد که خود همین کار (بدلیل مسائل آیرودینامیکی) باعث کاهش ارتفاع شده و برای جلوگیری طبیعتاً خلبان Back pressure میده که در اینجا بخاطر همان Over weight بودن به استال ختم شده! تا لحظه آخر ظاهراً از نظر موتور مشکلی نبوده!

UserPostedImage
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
amirfikat نوشت:

چیزی که کاملاً مشخصه اول از همه Over Weight بودن باعث سقوط شده! از ابتدا معلوم هست که مسافت زیادی رو رول میکنه تا Airborne میشه . در زمان رول کردن اگر دقت کنید یک بار Airborne میشه و دوباره چرخ ها به زمین میخوره و بعد از Airborne شدن به سختی ارتفاع می گیره .
قبل از برخورد با درختان کمی به راست بنک زد که خود همین کار (بدلیل مسائل آیرودینامیکی) باعث کاهش ارتفاع شده و برای جلوگیری طبیعتاً خلبان Back pressure میده که در اینجا بخاطر همان Over weight بودن به استال ختم شده! تا لحظه آخر ظاهراً از نظر موتور مشکلی نبوده!




امیر جان سلام ، از اینکه نظرت رو گفتی ممنون [flower]

ولی این هواپیما سیت عقب هم داره پس با توجه به ابعد افراد که خیلی هم چاق نیستن فکر نکنم Over Weight مشکل اصلی باشه . قبول دارم که زمان تیک آف کم میاره و دوباره اون باند خاکی رو تاچ میکنه . و هنگام گردش هم به علت تقسیم محور لیفت با محورهای دیگه هواپیما سینک میکنه .

شاید گرمای بالا باعث پایین اومدن کارایی موتور شده و کلا جون نداره ، چون ایرادی در عمل کرد موتور دیده نمیشه😕

یاد گفته کاپتان ساری افتادم که تو یکی از پروازاش با بونانزا تو اهواز اونم تو فصل تابستون بعد از تی کردن تمام باند به سختی تونسته بود هواپیمارو بلند کنه و بلا فاصله هم تصمیم به فرود گرفته بود ، که اونم به سختی بوده . حساب کن با چه مشکلی یه پترن زده و تا زمان تاچ دان هم فول پاور بوده [funcrazy]
amirfikat
  • amirfikat
  • 61.92% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
11 سال پیش
mehornet نوشت:

amirfikat نوشت:

چیزی که کاملاً مشخصه اول از همه Over Weight بودن باعث سقوط شده! از ابتدا معلوم هست که مسافت زیادی رو رول میکنه تا Airborne میشه . در زمان رول کردن اگر دقت کنید یک بار Airborne میشه و دوباره چرخ ها به زمین میخوره و بعد از Airborne شدن به سختی ارتفاع می گیره .
قبل از برخورد با درختان کمی به راست بنک زد که خود همین کار (بدلیل مسائل آیرودینامیکی) باعث کاهش ارتفاع شده و برای جلوگیری طبیعتاً خلبان Back pressure میده که در اینجا بخاطر همان Over weight بودن به استال ختم شده! تا لحظه آخر ظاهراً از نظر موتور مشکلی نبوده!




امیر جان سلام ، از اینکه نظرت رو گفتی ممنون [flower]

ولی این هواپیما سیت عقب هم داره پس با توجه به ابعد افراد که خیلی هم چاق نیستن فکر نکنم Over Weight مشکل اصلی باشه . قبول دارم که زمان تیک آف کم میاره و دوباره اون باند خاکی رو تاچ میکنه . و هنگام گردش هم به علت تقسیم محور لیفت با محورهای دیگه هواپیما سینک میکنه .

شاید گرمای بالا باعث پایین اومدن کارایی موتور شده و کلا جون نداره ، چون ایرادی در عمل کرد موتور دیده نمیشه😕

یاد گفته کاپتان ساری افتادم که تو یکی از پروازاش با بونانزا تو اهواز اونم تو فصل تابستون بعد از تی کردن تمام باند به سختی تونسته بود هواپیمارو بلند کنه و بلا فاصله هم تصمیم به فرود گرفته بود ، که اونم به سختی بوده . حساب کن با چه مشکلی یه پترن زده و تا زمان تاچ دان هم فول پاور بوده [funcrazy]



سلام
من باز هم این فیلم رو دیدم. حق با شماست ،[approve] اگر Over Weight نبوده باشه تنها دلیلی که میمونه عامل های جوی (دمای بالا، رطوبت ...) هست که روی performance موتور اثر زیادی گذاشته + همون گردش...


UserPostedImage