Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش

UserPostedImage





همدان - خبرگزاری مهر: فرودگاه بین المللی همدان که آوازه بین المللی بودن را به دنبال خود یدک می کشد از برقراری پروازهای خارجی محروم است و پروازهای داخلی آن نیز پس از وقفه ای چندماهه، امروز دوباره با انجام پرواز مشهد - همدان از سرگرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اندیشه پرواز به آسمان‌ها و رهایی از زمین از دیرباز در ذهن آدمی وجود داشته است و در افسانه‌های اساطیر یونان و روایات باستانی این آرزوی دیرین بشری به خوبی مشاهده می‌شود و کمتر کسی پیدا می‌شود که اهمیت و ارزش کوتاهی مسافرت هوایی را حتی یک بار تجربه نکرده باشد.

ناگفته پیداست که ضرورت احداث فرودگاه در اجتماع امروز برای خدمات بهینه و سریع به مردم، جزء لاینفک یک اجتماع پیشرفته است و باید تمام امکانات برای مهیا شدن این مهم در منطقه فراهم شود.

توسعه همه جانبه همدان در گرو توسعه زیرساخت های حمل و نقل هوایی است

در همین خصوص نیز بیراه نیست اگر عنوان شود که توسعه همه جانبه همدان در گرو توسعه زیرساخت های حمل و نقل هوایی است.

همدان با دارا بودن بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای یک فرودگاه در شهر همدان است که بر اساس آخرین اعلام مدیر فرودگاه همدان، روزانه کمتر از تعداد انگشتان یک دست پرواز دارد.

این واقعیت در حالی رخ می دهد که برخی فرودگاه‌های کشور به دنبال برقراری ارتباط مستقیم با پایتخت کشورهای اروپایی هستند اما فرودگاه همدان نیازهای معمول و متداول همدان را هم برآورده نمی‌کند.



خبرگزاری مهر