Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
UserPostedImage


هواپيماي مسافربري A380 شرکت هواپیمایی Qantas که از لندن به مقصد سيدني در پرواز بود، روي اقيانوس هند گرفتار رعد و برق شديدي شد و هفت نفر از مسافران دچار آسیب دیدگی شدند.
هواپيما که در هجوم توفان به چپ و راست مي پيچيد، در ميان وحشت و اضطراب مسافران، سرانجام با مهارت خلبان توانست به مسير اصلي اش برگردد. مسافران انگليسي براي گذراندن تعطيلات عازم استراليا بودند، اما قبل از اينکه هواپيما در سنگاپور براي سوختگيري روي زمين فرود آيد، روي اقيانوس در ميان رعد و برق و توفان شديد گرفتار شدند. سرنشينان هواپيما که به وحشت افتاده بودند بدون توجه به علائم هشداردهنده و بستن کمربند ايمني، از جايشان برخاستند و با تکان هاي شديد هواپيما به بدنه هاي آن کوبيده شدند. بطوري که هفت نفر از مسافران اين پرواز دچار بريدگي و کوفتگي شديد در بدنشان شدند. چهار نفر مجروح به بيمارستاني در سنگاپور براي درمان انتقال يافتند و سه نفر ديگر در مرکز پزشکي (medical center) در فرودگاه چانگي تحت درمان قرار گرفتند. سخنگوي شرکت کانتاس گفت: رعد و برق روي اقيانوس هند خيلي شديد بود و باعث شد که هواپيما چند بار بلرزد، مسافران خيلي ترسيده بودند و نمي توانستند آرامش خودشان را حفظ کنند. بر اثر توفان هواپيما روي اقيانوس منحرف شد، ولي خلبان با مهارت توانست به مسير اصلي برگردد. هيچ خسارتي به هواپيما وارد نشده و براي بازگشت به آسمان آمادگي دارد. تنها ترک خوردگي کوچکي در دنده بال پيدا شده بود، ولي خطري هواپيما را تهديد نمي کرد.

برگرفته از: روزنامه ایران
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Cpt.mohammadifar
12 سال پیش
هر که بامش بیش برفش بیشتر!....[approve]
البته من نمیدونم چرا همش روی بوم کانتاس برف میاد، انگار توی زمینه مینتننس این غول غولک مشکل دارن....سابقه کانتاس که محشره توی safety
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو