Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
سرگرداني مسافران سوريه ، عراق در فرودگاه امام


يكشنبه شب ، فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به دلیل کنسل شدن پروازها به سوریه و عراق با تجمع و اعتراض مسافران این دو پرواز مواجه شد به طوریکه برخی از مسافران که به قصد زیارت عازم این دو کشور بودند، با مسئولان فرودگاه درگیر شدند.

یکی از مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) در گفتگو با مهر با بیان اینکه لغو پروازها بر عهده فرودگاه نیست، گفت: پرواز سوریه از سوی شرکت هواپیمایی سوریه لغو شد و نماینده سوریه ایرلاین با حضور در فرودگاه از مسافران عذر خواهی کرد، ضمن اینکه به محض برطرف شدن مشکلات، پرواز به سوریه از سر گرفته خواهد شد.

کاشانی با بیان اینکه اولویت برای ما حفظ جان مسافران است، بیان کرد: در این مدت سعی شد تا با فراهم کردن امکانات مورد نیاز و ارایه خدمات، مسافران با مشکلاتی روبرو نشوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سوریه ایرلاین خسارت تمامی مسافران را پرداخت میکند، گفت: این پرواز حدود ۱۵۰ مسافر داشت که متاسفانه برخی از مسافران با مسئولان فرودگاه که دخالتی در لغو پروازها ندارند، درگیر شدند.

کاشانی به لغو پرواز به کشور عراق اشاره کرد و گفت: این پرواز هم به دلیل شرایط جوی و وجود پدیده گرد و غبار از سوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو شد تا امنیت مسافران در خطر قرار نگیرد، ضمن آنکه به محض برطرف شدن مشکل، پروازها انجام خواهد شد.

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
اعتراض

چقدر باید سعی کرد آرام بود و حرفی نزد؟؟؟
از بچگیم یادمه پروازهایی که یه سرش به عربها ختم میشد فرودگاه رو به یه آشغالدونی مبدل میکرد!😠
عربها با حلبی هاشون میشستند رو کف فرودگاه،با کارت پروازشون شرطبندی میکردند... ایرانیها هم یه ایش میگفتند و خودشون یه ور دیگه روی زمین ولو میشدند!
درسته که خیلی هاشون مخصوصاً پروازهای زیارتی،قشر پیر و از نظر فرهنگی پایین جامعه بودند اما مسئولین فرودگاه حکم دسته جاروو رو هم ندارند آیا؟؟؟

هر بار رفتم IKA یه فیلمی دیدم!!!
مسئولین کاروان محترم افراد رو به حال خودشون وا میگذارند و باعث میشند که نظم فرودگاه بهم بریزه! البته اگه نظمی هم باشه![funcrazy] همچین 30-40 نفری میریزند روی کت و کول همدیگه و مثل قحطی زده ها هول میزنند برای گرفتن پاسپورت و مدارکشون!!!
هیچوقت یادم نمیره کروی KLM داشتند رد میشدند ،یه نگاه به ایرانیهای عزیز توی این وضع انداختند و چند تاشون زیر لب یه چیزایی گفتند، فکر کنم کاپیتانشون بود که گفت poor culture!
از طرفی هم افراد مثلاً ایرانی که خیلی ادعای روشنفکریشون میشه میگفتند ... اه اه اه ... رژیم ... حکوم..... و کلی مزخرفات دیگه![attack]

این مشکلات تا کی باید ادامه داشته باشه؟؟؟
چرا هیچ کس مسئولیت پذیر نیست؟
همش بدنبال مقصر...یا اینکه از زیر کار در برن!
به خدا پیشرفت نمیکنیم اینطوری .. شدیم طبل توو خالی ... با الکی گفتن اینکه کشور نمیدونم اول در زمینه چی چی توی منطقه هستیم به واقعیت نمیرسیم [funcrazy]

فرودگاه امام که مثلاً خبر مرگ من بیاد انشاالله ،فرودگاه بین المللی ما هست! مردم خودمون رو بی ارزش نکنیم! به خدا انسان هستند ...بجای خوب جلوه دادن همه چیز داریم حقیر میکنیم مردم رو!
چرا باید به خاطر کنسلی پرواز این بندگان خدا روی زمین عین کارتن خوابها ولو شن؟
تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
Sepehr Ebadi Borna
12 سال پیش
آقا بهتره یادمون نره ایران ایری که رفت دبی و عربها اون کارهای کثیف رو با ایرانیا کردن....


از قدیم گفتن از ماست که برماست...هرکاری میکنن حقمون هست....!! وگرنه کی دوست داره با یه انسان این کارو بکنه..؟؟!!!!


عقاید شما مثل مسواکتونه ...اونو تو حلق هرکی‌ فرو نکنین لطفاً ...!
Cpt.mohammadifar
  • Cpt.mohammadifar
  • 50.02% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
12 سال پیش
اما نکته جالبی که توی عکسها دیدم!!!

UserPostedImage 


خاک بر سرتون! (فقط همین بستونه!!!)
ایرانی کجا بود به کجا رسید [funcrazy]
اینقدر حقیر شدیم...اینقدر پست شدیم؟؟؟
همه مشکل دار شدن یعنی؟ انقدر توی فرودگاهها آبرو ریزی کردیم که خودمونم دست بکار شدیم!


برای ایرانم متأسفم [crying]

تنها تو را می پرستم و از تو یاری می جویم . . . الهی به امید تو
irelectronic
  • irelectronic
  • 51.14% (معمولی)
  • بال آهنی - آسمان یار
12 سال پیش
به نظر من احترام هرکسی دست خودشه. درسته همه موظفند به دیگران احترام بگذارند خصوصاً اگر کسی شغلش خدمات دهی به مردم است. اما اگر همن مردمی که به اصطلاح به کارتن خوابی تن داده اند اعتراض کنند و از حق خودشون نگذرند این اتفاقات نمی افته. اگر ما به بی احترامی دیگران نسبت به ما تن ندیم کسی جرأت نمیکنه به ما بی احترامی کنه.