aliakbar
  • aliakbar
  • 52.88% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
سلام

همانگونه که شايد تعدادي از دوستان اطلاع داشته باشند من اخيرا سيستم جديدي خريدم تا بتوانم به شکلي قابل قبول از شبيه ساز ايکس استفاده کنم. بر روي اين سيستم ، سون 64 بيتي اولتيميت نصب کردم همراه با اخرين درايورهاي 64 بيتي کارت گرافيک ، چيپ ست و بايوس . ويندوز را در يک درايو اختصاصي هارد اول نصب کردم و شبيه ساز ايکس را در درايو اختصاصي هارد دوم.اما بعد از نصب شبيه ساز ايکس با دو مشکل مواجه شده ام :

1- نرم افزار FSP Limiter : بعد از اينکه اين نرم افزار را باز مي کنم و ادرس FSX.exe را به آن مي دهم و کليک Creat Bat را مي زنم هيچ اتفاقي نمي افتد. همين امر براي شبيه ساز 2004 هم که در يک درايو جداگانه ديگر نصب کرده ام روي مي دهد.

2 - اف اس گلوبال 2010 را در روي اين شبيه ساز نصب کردم که بطور کامل نصب نشد اما در همان حدي هم که نصب شد و زمان اولين لود شدن شبيه ساز بعد از نصب هم نشان مي داد که سينري هاي تازه به شبيه ساز اضافه شده است . بعدا در داخل خود شبيه ساز هم در بخش Scenery Library چند لايه اف اس گلوبال مربوط به مناطق مختلف کره زمين ديده مي شود اما در داخل محيط پروازي از جهت عوارض زميني هيچ تغييري نسبت به قبل بوجود نيامده است.مطابق انچه در منوال اف اس گلوبال امده است در بخش تنظيمات سينري، Mesh Resolution را روي ده قرار دادم اما هيچ تغييري حاصل نشد. بعدا براي امتحان اف اس گلوبال 2010 را Uninstall کردم و اف اس گلوبال 2008 را نصب کردم که آن هم بطور کامل نصب نشد اما در بقيه موارد دقيقا همانند مورد اف اس گلوبال 2010 بود يعني در Scenery Library وجود دارد ، در زمان لود شدن اوليه شبيه ساز Recompile شدن سينري هاي جديد نشان داده مي شود اما در مورد عوارض زميني هيچ تغييري ديده نمي شود.


Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
سلام

1-به جای اجرای فایل exe ،فایل FPS_Limiter_GUI.jar رو اجرا کنید (حتماً جاوا نصب باشه) و یا به عنوان راه دوم یک میانبر به exe با آدرس زیر به عنوان Target ایجاد کنید:

C:\FPS Limiter\FPS_Limiter.exe" /r:D3D9 /f:30 /x:OFF /l:OFF "C:\FSX\fsx.exe

مقادیر بالا رو به تناسب مسیرهای نصب شبیه ساز و FPS Limiter و همچنین تعداد فریم هدف و ویرایش دایرکت ایکس تغییر بدید.

2-در زمان نصب پیغام خطایی مشاهده می شود؟

PC Flight Simulation Geek Since 1998
aliakbar
  • aliakbar
  • 52.88% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
سلام

1 - برنامه را با جاوا باز مي کنم اما کليد Creat Bat کاري انجام نمي دهد . در مورد روش دوم لطفا مراحل کار را بيشتر توضيح دهيد.
2 - در زمان نصب هيچگونه پيام خطايي نمي دهد. ضمنا اين برنامه به صورت فايلهاي bin است با يک setup که در طول نصب درخواست دي وي دي هاي شمارهاي دو و سه و ...و شش را مي کند که در هر مورد بعد از زدن کليد ok نصب ادامه پيدا مي کند.
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
سلام
من 2 تا فایل الصاق کردم.یکی از اونها یک Shortcut هست و دیگری یک فایل BAT
هر کدام را که مایل بودید میتونید اجرا کنید فقط توجه داشته باشید که مسیرهای شبیه ساز پرواز و FPSLimiter در هر دو بصورت زیر هست:

مسیر شبیه ساز: C:\FSX\fsx.exe
مسیر FPSLimter هم بصورت: C:\FPSLimiter\FPS_Limiter.exe

شما کافیه تا فایل BAT رو با NotePad ویندوز باز کنید و مسیرها رو بر اساس سیستم خودتون تغییر بدید.همچنین برای فایل Shortcut روی آن کلیک راست کنید و گزینه Properties رو بزنید.در قسمت Target میتونید مسیر خودتون رو بدید.

موفق باشید  FPS_Limiter_BAT.zip شما مجوز لازم برای دیدن محتوا را ندارید.
PC Flight Simulation Geek Since 1998