Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
UserPostedImage


اين كتاب به بررسي عوامل فيزيولوژي بدن انسان در ارتفاع و هوانوردي ميپردازد. خلبانان و علاقمندان به پرواز ميتوانند با مراجعه به اين كتاب نكات ارزشمندي را فراگيرند. همچنين با توجه به افق 1404 ايران در عرصه فضا و قدم گذاشتن كشورمان در راه فرستادن انسان به فضا كه گامهاي اوليه آن در حال حاضر با انتقال موجودات زندهاي چون ميمون و موش برداشته شده است، اين كتاب ميتواند مقدمهاي در اين حوزه محسوب گردد.

اين كتاب كاملترين مجموعه اصول و مباني و ملزوماتي علمي و پژشكي در حوزه هوا و فضا مي باشد كه از تمامي منابع علمي موجود در مجموعه هاي هواپيمايي كشوري ، نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران(نهاجا)، هواپيمايي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران (هوانيروز) ، هوانيروز نيروي انتظامي (هواناجا) ، هواپيمايي سپاه و نقطه نظرات متخصصين و صاحبنظران طب هوا فضا استفاده و گنجانده شده است.
كتاب فيزيولوژي هوانوردي سيزدهمين اثر مهندس اسماعيل نادري لردجاني است كه با همكاري خانم ليلا عليدوستي شهركي ترجمه و تاليف شده است.

اين كتاب در هشت فصل با عناوين فيزيولوژي ارتفاع، استرس و خستگي در عملكرد پرواز، نيروي جاذبه، آشفتگي فضايي، بينايي در پرواز، اثرات دما بر بدن انسان، صداي نويز و ارتعاش در هوانوردي و اثرات الكل و دما در عملكرد پروازي تاليف شده است.

علاقمندان جهت تهيه كتاب فيزيولوژي هوانوردي ميتوانند با شماره تلفن 22860260 يا 22887501 انتشارات البرزفردانش تماس حاصل نمايند.

به نقل از هیتنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998