مجید جان این کدها همان هایی هستند که برای ایجاد فایلهای باینری BGL ازشون استفاده میشه.مثلاً در شبیه ساز ایکس XML این کار رو انجام میده و بعد بوسیله کامپایلر به BGL تبدیل میشه.هستند که شما میتونید با انواع نرم افزارهایی که الان موجود هستند اونها رو ایجاد کنید.ولی اگر بخواهید عمیقتر و ریشه ای تر طراحی کنید باید تمامی مطالب SDK رو مطالعه کنید و همچنین از بعضی منابع موجود در اینترنت استفاده کنید.در SDK اساس کار شرح داده شده ولی متدها و تاکتیکهای طراحی خیر.
ویرایش بوسیله کاربر
12 سال پیش
|
دلیل ویرایش: نامشخص
PC Flight Simulation Geek Since 1998