Majid
  • Majid
  • 54.16% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
12 سال پیش
Touradg نوشت:

mehornet نوشت:

تورج جان سلام @};-

در مورد فرودگاهای طراحی شده توسط fly tampa یه موردی به نظرم میاد که احتمالا شما بهتر بتونی شرح بدی . با توجه به حجم زیاد صحنه های طراحی شده حجم فایلهای اینستال شده کمه و خدایی سرعت لودینگ خوبی هم داره و سیستم با دیلی این فرودگاها رو لود نمیکنه به عنوان مثال فرودگاه طراحی شده کیا تاک با اون همه
پیچیدگی خیلی کم حجمه و راحت هم بار گذاری میشه ، در مقام مقایسه با فرودگاهای آئرو سافت

احتمالا از تکنولوژی خاصی در طراحی استفاده میکنن😕

در ضمن فکر میکنم fly tampa به صورت سفارشی هم فرودگاه طراحی میکنه که این نمونه دبی هم از اون دستس .



بخش اصلی یک منظره پروازی کدهایی هستند که اشیاء رو نمایش می دهند و این کدها تماماً بصورت متن هستند که حجم خیلی کمی دارند.شما میتونید با 10 کیلوبایت کد یک شهر رو ایجاد کنید.چیزی که حجم رو افزایش میده تکسچرها یا همان بافتها هستند.


سلام تورج جان
اگر امکانش هست در مورد این کد ها بیشتر توضیح بدید اینکه چطور میشه اونارو ایجاد کرد و یا اگه منبعی واسه اموزشش هست معرفی کنید لطفا ممنون میشم، حقیقتش مدتی هست که هر چقدر تلاش میکنم که با استفاده ازAnnotator نوع خاصی از سازه هارو به سینری اضافه کنم موفق نمیشم و نتیجه دلخواه به دست نمیاد.!
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
12 سال پیش
مجید جان این کدها همان هایی هستند که برای ایجاد فایلهای باینری BGL ازشون استفاده میشه.مثلاً در شبیه ساز ایکس XML این کار رو انجام میده و بعد بوسیله کامپایلر به BGL تبدیل میشه.هستند که شما میتونید با انواع نرم افزارهایی که الان موجود هستند اونها رو ایجاد کنید.ولی اگر بخواهید عمیقتر و ریشه ای تر طراحی کنید باید تمامی مطالب SDK رو مطالعه کنید و همچنین از بعضی منابع موجود در اینترنت استفاده کنید.در SDK اساس کار شرح داده شده ولی متدها و تاکتیکهای طراحی خیر.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Majid
  • Majid
  • 54.16% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
12 سال پیش
Touradg نوشت:

مجید جان این کدها همان هایی هستند که برای ایجاد فایلهای باینری BGL ازشون استفاده میشه.مثلاً در شبیه ساز ایکس XML این کار رو انجام میده و بعد بوسیله کامپایلر به BGL تبدیل میشه.هستند که شما میتونید با انواع نرم افزارهایی که الان موجود هستند اونها رو ایجاد کنید.ولی اگر بخواهید عمیقتر و ریشه ای تر طراحی کنید باید تمامی مطالب SDK رو مطالعه کنید و همچنین از بعضی منابع موجود در اینترنت استفاده کنید.در SDK اساس کار شرح داده شده ولی متدها و تاکتیکهای طراحی خیر.



دکمه تشکر کار نمیکنه ولی به هر حال ممنون بابت راهنمایی.
capt.persis
  • capt.persis
  • 54.86% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
12 سال پیش
سلام این محصول از طریق لینک زیر با حجم 440 مگابایت هم اکنون در دسترس 100% کار می کنه!
[bowing]

[dangerpc]

برای دریافت لینک طبق گفته مدیر پیام خصوصی برام ارسال کنید
UserPostedImage
sinakr
  • sinakr
  • 51.38% (معمولی)
  • بال آهنی - آسمان یار
12 سال پیش
سلام، برای fs2004 هم هست؟