maryam
  • maryam
  • 66.72% (دوستانه)
  • بال نقره ای - شاهین نشان شروع کننده موضوع
11 سال پیش
UserPostedImage 

UserPostedImage 


سنگی که طاقته ضربه های تیشه را ندارد تندیسه زیبایی نخواهد شد













Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
تصویر خلبان:

UserPostedImage


ویدئو مربوط به سانحه:

[APARAT]http://www.aparat.com/v/x2t7r[/APARAT]


خلبان بعد از نجات گفته است که از این به بعد "مارتین بیکر" بهترین دوست من خواهد بود.وی با چند آسیب دیدگی جزئی از مهلکه نجات پیدا کرد.دلیل سقوط احتمالاً از دست رفتن یکی از موتورها در زمان پرواز نزدیک به سرعت استال بوده است.

نکته جالب در عکس اول وضعیت گردن خلبان هست که تا چه حد به سمت پائین خم شده!
PC Flight Simulation Geek Since 1998
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
11 سال پیش
نقل قول:

خلبان بعد از نجات گفته است که از این به بعد "مارتین بیکر" بهترین دوست من خواهد بود.وی با چند آسیب دیدگی جزئی از مهلکه نجات پیدا کرد.دلیل سقوط احتمالاً از دست رفتن یکی از موتورها در زمان پرواز نزدیک به سرعت استال بوده است.

نکته جالب در عکس اول وضعیت گردن خلبان هست که تا چه حد به سمت پائین خم شده!



باریکلا به مارتین بیکر .

سالیان زیادی برای حفظ جون خلبانها تلاش میکنه .

صندلی پران روسی مدل K-36 بهترین و با اطمینان ترین سیت پران شناخته شده بود و حتی کشورهای اروپایی تمایل به همکاری با روسها برای ساخت این سیت نشون دادن


UserPostedImage


حالا فکر کنم با این نمونه آشکار از مارتین بیکر این رکورد شکسته شه .

ارتفاع بسیار پایین ( شاید 50 متر هم نباشه )

بنک بالای 60 درجه ( که سنسورهای صندلی بلا فاصله بعد از خارج شدن سیت رو استیبل و استریت میکنه )

سرعت بالای عمل اتوماتیک باز شدن چترهای اول و دوم

رها شدن به موقع و دقیق خلبان از صندلی و ....

تمام اینا تو چند ثانیه به درستی انجام میشه و این یعنی شاه کار ، این یعنی حفظ جون یه خلبان که میلیونها دلار ارزش داره