خلبان بعد از نجات گفته است که از این به بعد "مارتین بیکر" بهترین دوست من خواهد بود.وی با چند آسیب دیدگی جزئی از مهلکه نجات پیدا کرد.دلیل سقوط احتمالاً از دست رفتن یکی از موتورها در زمان پرواز نزدیک به سرعت استال بوده است.
نکته جالب در عکس اول وضعیت گردن خلبان هست که تا چه حد به سمت پائین خم شده!
باریکلا به مارتین بیکر .
سالیان زیادی برای حفظ جون خلبانها تلاش میکنه .
صندلی پران روسی مدل K-36 بهترین و با اطمینان ترین سیت پران شناخته شده بود و حتی کشورهای اروپایی تمایل به همکاری با روسها برای ساخت این سیت نشون دادن
حالا فکر کنم با این نمونه آشکار از مارتین بیکر این رکورد شکسته شه .
ارتفاع بسیار پایین ( شاید 50 متر هم نباشه )
بنک بالای 60 درجه ( که سنسورهای صندلی بلا فاصله بعد از خارج شدن سیت رو استیبل و استریت میکنه )
سرعت بالای عمل اتوماتیک باز شدن چترهای اول و دوم
رها شدن به موقع و دقیق خلبان از صندلی و ....
تمام اینا تو چند ثانیه به درستی انجام میشه و این یعنی شاه کار ، این یعنی حفظ جون یه خلبان که میلیونها دلار ارزش داره