Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
بيش از يكسال است كه بحث رتبه بندي ايرلاين هاي ايراني به منظور رقابت براي افزايش كيفيت و كميت خدماتي كه ارائه مي دهند، مطرح است. قرار بوده است شركت هاي هواپيمايي كه در اين رتبه بندي جايگاه بالاتري اخذ مي كنند از امتيازاتي مانند فروش بليت با نرخ آزاد بهره مند شوند. رئيس سازمان هواپيمايي كشور مي گويد: اين رتبه بندي نهايي و به ايرلاين ها اعلام شده است اما ايرلاين ها از اين موضوع ابراز بي اطلاعي مي كنند و يا ترجيح مي دهند بي اطلاع باشند!

كاپيتان حميدرضا پهلواني در گفت وگو با دنياي صنعت در مورد رتبه بندي ايرلاين ها با اعلام اين كه اين رتبه بندي پايان يافته و به شركت ها اعلام شده است، گفت: رتبه بندي ايرلاين ها به منظور استفاده از تسهيلاتي بود كه صندوق توسعه در اختيار آنها قرار مي دهد. وي ادامه داد: با توجه به مولفه هايي كه سازمان هواپيمايي كشور براي رتبه بندي ايرلاين ها مشخص كرده بود، شركت هاي هواپيمايي بين رتبه هاي يك تا پنج طبقه بندي شدند و پس از بررسي هاي انجام شده در حال حاضر بيش از 31 درصد از ايرلاين هاي ما رتبه اي بين سه تا يك دارند. رييس سازمان هواپيمايي كشور تاكيد كرد : هر شركتي رتبه بالاتري داشته باشد مي تواند از تسهيلات مالي بيشتري از امكانات صندوق توسعه بهره ببرد. پهلواني از نام بردن شركت هاي هواپيمايي داراي رتبه بالاتر و يا پايين تر خودداري كرد و گفت: به شركت هاي هواپيمايي رتبه ها اعلام شده است و طبق آن برنامه ريزي ها انجام مي شود.

اين در حاليست كه فرهاد پرورش، مديرعامل شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در نشست خبري خود در حاشيه نمايشگاه راه و شهرسازي از بيان رتبه "هما" خود داري كرد و گفت: رئيس سازمان هواپيمايي كشور در اين باره توضيحات لازم را ارائه كرده است. در تماس با روابط عمومي چند ايرلاين ديگر نيزهمگي از رتبه شركت خود ابراز بي اطلاعي كرده و خواهان اعلام همگاني آن شدند تا در صورت انجام رتبه بندي مردم بدانند كدام شركت از امكانات و خدمات بهتري برخوردار است تا در جوي رقابتي مسافران منتفع شوند.

به نقل از دنیای صنعت
PC Flight Simulation Geek Since 1998