amin15
  • amin15
  • 52.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
تین نیوز |رییس انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: کنترل و کاهش قیمت بلیت تنها با تامین ارز ایرلاین ها امکان پذیر است.
سید محمدرضا موسوی در خصوص افزایش مجدد نرخ بلیت هواپیما اظهار کرد: افزایش نرخ بلیت از حیطه اختیار انجمن شرکت های هواپیمایی کشور خارج بوده و آژانس های مسافرتی زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری هستند.
موسوی افزود: این امکان وجود دارد که شرکت هایی که بلیت می فروشند برای تامین ارز مورد نیاز خود اقدام به افزایش قیمت کرده باشند.
رییس انجمن شرکت های هواپیمایی درپاسخ به اینکه آیا نرخ بلیت در آستانه عید کاهش پیدا می کند، نیز بیان کرد: تا زمانیکه ارز مورد نیاز ایرلان ها تامین نشود نمی توان انتظار داشت که کاهش قیمت داشته باشیم.
وی تصریح کرد: هیچ کدام از شرکت های موجود نمی توانند با نرخ ارز کنونی قیمت های خود را کاهش دهند این مساله در صورتی امکان پذیر خواهد بود که دولت ارز مورد نیاز آنها تامین کند در غیر اینصورت هرچه دلار گران تر باشد هزینه پروازها نیز سنگین تر می شود.
رییس انجمن شرکتهای هواپیمایی خاطرنشان کرد: شرایط ایرلاین‌ها بسیار دشوار است و صنعت حمل و نقل با مشکلات جدی روبرو شده و اگر قرار باشد که دولت در این شرایط تغییری ندهد این صنعت آسیب می بیند.
در اواخر آبان ماه امسال ایرلاین‌های خارجی قیمت بلیت پروازهای خود را تا حدود 105 درصد و ایرلاین‌های داخلی به طور متوسط 60 درصد افزایش داده‌ بودند.
منبع 
*هیچگاه به قدرت واقعی خود پی نخواهید برد مگر اینکه قوی بودن ٬ تنها گزینه باقی مانده برای شما باشد*