amin15
  • amin15
  • 52.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
11 سال پیش
تین نیوز| انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA )، طی گزارشی اعلام کرد ترافیک هوایی سال 2012 با وجود افزایش 5.3 درصدی، کمی پائین تر از رشد 5.9درصدی سال 2011 قرار دارد. در واقع در بالای 5 درصد از میانگین بیست سال است.
در طول سال، حمل و نقل بین المللی محموله با 1.5 درصد کاهش مواجه بود که دومین افت سالانه خود را با 45.2 درصد تجربه کرد.
تونی تایلر، مدیرکل یاتا گفت: اخبار بد اقتصادی طی دوازده ماه گذشته تقاضای مسافر در سال 2012 را به شدت کاهش نداد. همچنین با وجود قیمت بالای سوخت، رشد و بهره برداری از هواپیمابه حدود 6.7 میلیارد دلار سود در سال 2012 رسید.
وی اضافه کرد: با محاسبه موارد حاشیه ای تنها 1 درصد از سود خالص بوده است که باعث شده است صنعت بالاتر از سطح آب قرار گیرد!
ترافیک مسافر به 79.1 درصد در سال 2012 رسیده است که با افزایش 6 درصد و 4 درصدی در حمل و نقل داخلی و بین المللی همراه بود که به طور عمده توسط ترافیک بازارهای درحال ظهور ایجاد شده اند.

بیشترین رشد ترافیک بین المللی در خاورمیانه 15.4 درصد و پس از آن 8.4 درصدی در آمریکای لاتین است. رشد ترافیک آفریقا 7.5 درصد است درحالی که ظرفیت مسافر آن 4 درصد افزایش یافته است.
ترافیک مسافری داخلی چین و برزین رشد 9.5 و 8.6 درصدی را نشان می دهند و هند، ضعیف ترین تقاضا را با 2.1 گزارش داده درحالی که ظرفیت رشد 3.8 درصدی را داشته است.
تایلر گفت: با توجه به اینکه تجارت جهانی به شدت کاهش یافته است و داد و ستد کالاهای فله ای بیشتر از طریق دریا صورت می گیرد، رشد میانگین بازار محموله در صنعت هوایی 1.5 درصد است.
وی افزود: نقطه روشن توسعه تجارت بین آسیا و آفریقا است که حمایت قوی کشورها را برای رشد شرکت های هواپیمایی در آن ها شاهد هستیم.
منبع 
*هیچگاه به قدرت واقعی خود پی نخواهید برد مگر اینکه قوی بودن ٬ تنها گزینه باقی مانده برای شما باشد*