Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
11 سال پیش
UserPostedImage
Picture by cntraveler.com


بر اساس گزارش‌هاي منتشره، اين دو شركت در سال 2012 مجموعأ 170 ميليون مسافر را جا به جا كرده و حجم مبادلات مالي آنها 38.7 ميليارد دلار بوده است. در اين ادغام شركت امريكن ايرلاين 72 درصد و شركت يو اس ايرويز 28 درصد از سهام شركت جديد را در اختيار خواهند داشت و به همين دليل نام امريكن اير لاينز بر روي شركت جديد باقي خواهد ماند. شركت جديد ناوگاني متشكل از 1500 فروند هواپيما و 336 مقصد پروازي خواهد داشت و تعداد كاركنان آن 100 هزار نفر خواهد بود.

به گزارش گروه هوافضاي هيتنا، به گفته مقامات دو شركت، اين ادغام باعث گسترش مسافران و شبكه پروازي اين شركت‌هاي خواهد شد و آنها مي‌توانند با در اختيار داشتن ناوگاني گسترده‌تر، در حمل و نقل هوايي داخلي و خارجي قدرت بيشتري داشته و سوددهي بيشتري نيز داشته باشند. از طرفي شركت هواپيمايي يو اس اير ويز كه در آستانه ورشكستگي قرار داشت با اين اقدام مي‌تواند مانع از فروپاشي خود شود.

اما تحليلگران بر اين عقيده هستند كه اين اقدام تنها به نفع سهامداران بازار سرمايه خواهد بود. چراكه خطوط پروازي و برخي مسيرهاي اين شركت‌هاي حذف شده و در نهايت مسافران بهاي بيشتري براي سفرهاي خود پرداخت خواهند كرد.

هیتنا
PC Flight Simulation Geek Since 1998