Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
UserPostedImage




ظهر روز گذشته در ساختمان هواپیمایی آسمان قرارداد همکاری تیم ملی فوتبال و شرکت هواپیمایی اسمان امضاء شد تا ایرباس 340 این هواپیمایی که پیشتر در بسیاری از پروازهای بین‌المللی تیم ریاست جمهوری را منتقل می‌کرده است در 3 بازی حساس تیم ملی در بازی‌های نهایی انتخابی جام جهانی، پرواز اختصاصی شاگردان کارلوس کی روش باشد.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان بعد از امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت:« خیلی خوشحالم که به عنوان یکی از بزرگترین هواپیمایی‌های ایرانی در این شرایط حساس در کنار تیم ملی هستیم و امیدواریم که بتوانیم یکی از دغدغه‌های بزرگ ملی پوشان که حمل و نقل است را برطرف کنیم. ما به عنوان ایرانی و به عنوان کسانی که مثل همه مردم ایران رویای شان صعود تیم ملی به جام جهانی است از همه مسئولان تقاضا داریم، هر کاری از دست شان بر می‌آید، برای موفقیت تیم ملی انجام بدهند.» پس از او علی کفاشیان گفت:« تشکر می‌کنم از اینکه این اتفاق افتاد. یکی از مشکلات اساسی ما در این سال‌ها عدم حمایت از سوی اسپانسر‌ها بوده است. امیدواریم که از این پس بتوانیم با این قرارداد شرایط مان را کمی بهتر از قبل کنیم. »


عزیزی خادم رئیس کمیته تیم‌های ملی هم در این مراسم با تقدیر از علی کفاشیان گفت:« این می‌تواند یک شروع خوب باشد برای حضور اسپانسر‌ها در کنار تیم ملی. البته بزرگانی چون صفایی فراهانی و محمد دادکان سال‌ها پیش از ما در جذب اسپانسرینگ در تیم ملی موفق عمل کردند و توانستند اسپانسرها را به تیم ملی بیاورند.» مدیر شرکت آسمان در پاسخ به این پرسش که آیا هواپیمای تیم ملی توان پرواز تا سئول را دارد گفت:« این پرواز تا سئول که هیچ، هیچ مشکلی برای پرواز تا آمریکا هم نداریم. البته ما در آینده ای نزدیک هواپیمایی را مختص تیم ملی می‌خریم که عکس بچه‌های تیم ملی روی این هواپیما باشد.» گفتنی است به موجب این قرارداد شرکت هواپیمائی آسمان تا پایان جام ملت‌های آسیا در سال 2015، حامی اصلی مالی تیم ملی کشورمان خواهد بود. براساس مفاد مندرج در این قرارداد سفرهای داخلی بازیکنان، مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه خانواده‌های خود در مدت زمان قرارداد مذکور رایگان خواهد بود. گفتنی است به علت انجام پروازهای اختصاصی تیم ملی، از این پس شمار بیش‌تری از خبرنگاران تیم ملی را همراهی خواهند کرد.