Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش


UserPostedImage



اولین خط پروازی شرکت هوایی انور ایر ترکیه در ایران در ارومیه راه‌اندازی شد.

ناصوح چتین - مدیر عامل شرکت هوایی انور ایر ترکیه - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، اظهار امیدواریی کرد پس از ارومیه، در تهران، اصفهان و اهواز مسیر هوایی مشترک راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه 21 سال از زمان فعالیت شرکت انورایر ترکیه می گذرد، افزود: در این شرکت 27 فروند هواپیما پرواز می‌کنند.

چتین با بیان اینکه پروازهای ارومیه – استانبول هفته‌ای سه بار انجام می‌شود، گفت: اگر در این زمینه استقبال مناسبی صورت گیرد، آمادگی کامل برای افزایش پروازها را داریم.

مدیر عامل شرکت هوایی انورایر ترکیه اظهار کرد: این پروازها روزهای شنبه و دوشنبه ۲۲:۲۰ و پنجشنبه ۰۲:۰۵ به ساعت محلی از فرودگاه آتاتورک استانبول و روزهای یکشنبه و سه شنبه ۰۳:۴۵ و روزهای پنجشنبه ۰۸:۰۰ به وقت تهران از فرودگاه ارومیه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فرهنگ نزدیک مردم ایران و ترکیه، گفت: ملت هر دو کشور ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند که امیدواریم با همکاری‌های صورت گرفته، تعاملات و همکاری‌های همه جانبه بین دو کشور و ملت افزایش یابد.

چتین درباره نرخ بلیت خط پروازی ارومیه - استانبول، افزود: نرخ بلیت این خط پروازی به صورت یک‌طرفه تقریبا معادل 320 هزار تومان ایران است اما در رابطه تغییر قیمت‌ها و ارائه تخفیف بررسی‌هایی انجام صورت می‌گیرد.