Ramin
  • Ramin
  • 53.78% (معمولی)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
11 سال پیش
معاون وزیر راه و شهرسازی از تخفیف 50 درصدی بلیت هواپیما برای مهمانان خارجی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد و گفت: مهمانان خارجی این مراسم پانزدهم خرداد ماه از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پرواز چارتر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

شهریار افندی‌زاده - رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور- در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: تمام شهرستان‌هایی که به مقصد تهران و مرقد امام راحل کاروان‌های زیارتی دارند از امکاناتی در مسیر جاده‌ای کشور طی روزهای 13، 14 و 15 خرداد ماه برای رفت و برگشت بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار کرد:‌ در بخش حمل و نقل ریلی نیز تمام مسیرهای منتهی به تهران برای زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) آمادگی خود را اعلام کردند و در سه روز اعلام شده به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

افندی‌زاده ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اکیپ‌هایی را در سه روز 13، 14 و 15 خرداد ماه در مسیرهای تهران که به مرقد مطهر امام (ره) منتهی می‌شوند، مستقر می‌کند تا حرکت زوار در این مسیرها را مدیریت کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: راهدارخانه‌های مسیرهای پر تردد در این روزها نیز آمادگی کامل برای مدیریت جاده‌ها را دارند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد:‌ در فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و نیز ایستگاه‌های قطار بسته‌های فرهنگی با هماهنگی ستاد امام (ره) و وزارت راه و شهرسازی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.