Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage


به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نرم افزار شبيه ساز پرواز كه طراحي و توليد شده توسط مایکروسافت مي باشد در زمره ي كارآمدترين نرم افزارهاي آموزشي قرار دارد.در اين گزارش قصد داريم تا گذري كوتاه بر ويژگي هاي اين نرم افزار فوق العاده داشته باشيم.

اين نرم افزار در دسته بندي بازي هاي رايانه اي قرار مي گيرد، اما كارشناسان معتقد هستند كه از اين برنامه مي توان براي آموزش خلبانان استفاده كرد. اولين نسخه ي نرم افزار در ستل 1982 وارد بازار بازي هاي رايانه اي شد و پس از گذشت چندين سال ، آخرين نسخه آن در سال 2006 با نام "شبيه ساز پرواز ايكس" به كاربران عرضه گرديد.شركت سازنده، نسخه ي آخر را تحولي در تاريخ اين نرم افزار از زمان توليد اولين نسخه اعلام كرده است.

UserPostedImage


شبيه سازي مدل هاي مختلف هواپيما:
از ويژگي هاي اين برنامه مي توان به شبيه سازي مدل هاي مختلف هواپيما ها اشاره كرد. در نسخه ي آخر اين نرم افزار نيز فضاي كابين خلبان، صداها وكليه ابزار و ادوات داخل كابين خلبان به طور دقيق و همانند واقعيت طراحي شده است.البته علاقه مندان به اين نرم افزار به صورت خود جوش، مدل هايي كه در نرم افزار شبيه سازي نشده اند را طراحي و عرضه مي كنند. در اين بين ذوق كاربران ايراني با طراحي هواپيماهاي اير لاين هاي داخلي نيز به چشم مي خورد.

شبيه سازي فرودگاه ها و مناظر اطراف:
در نسخه ي آخر برنامه، در حدود 24000 فرودگاه از سراسر دنيا شبيه سازي شده اند. البته محيط هاي اطراف فرودگاه ها فقط در بعضي از كشورها همانند واقعيت است.

اتصال آنلاين:
كاربران اين نرم افزار مي توانند با اتصال به اينترنت به صورت گروهي و آنلاين پرواز كرده و آب و هواي آنلاين محل پرواز خود را نيز دريافت كنند.

نصب آسان و سازگاري با اكثر سيستم ها:
به سبب طراحي اين نرم افزار توسط مايكروسافت كاربران آن قادر هستند تا از آن روي رايانه هاي نه چندان پيشرفته نيز استفاده كنند. شركت سازنده نيز با انتشار بسته هاي الحاقي سعي در آن داشته تا مشكلات و نقايص آن را بر طرف كند.اين نرم افزار مناسب دانشجويان خلباني و علاقه مندان به پرواز مي باشد.

مشاهده ویدئوهای مرتبط با این مطلب 

باشگاه خبرنگاران جوان
PC Flight Simulation Geek Since 1998