سلام و درود بر جناب طالب زاده عزیز...
اولا خیلی ممنون که قسمتی از پشت صحنه امتحانات IVAO رو با ما در میان گذاشتید ، برای من یکی که خیلی جالب بود.🙄
فرمودید:
...
هماهنگی و تعیین زمان و مکان برگزاری امتحان کاملا در اختیار دیویژن هست و امتحان گیرنده و امتحان شونده میتونن در هر زمان و مکانی امتحان رو با یا بدون حضور ناظر برگزار کنن.
....
تصور من این بود با اعلام عمومی امتحان برای همه فرصت مشارکت در امتحان چه به صورت ترافیک و چه به عنوان دنبال کننده ساده امتحان(فقط برای آموزش و کسب تجربه) فراهم میشه.
پس با این وجود ملاحظاتی رو دیویژن ایران در این مورد در نظر میگیره که حتما به نفع اعضاء هست و قابل احترام.😄
... مثل حضور واحد اپروچ و یا ... اصلا جزو نیازهای برگزاری امتحان نیست و محدودیتی ایجاد نمیکنه .
...
در مورد این مسئله هم باز با اصل قرار دادن اختیارات دیویژن و هماهنگی با سازمان آموزش قضیه روشنه 😄. فقط داشتم فکر می کردم در امتحانات ما وجود اپروچ اگرچه در مفاد و نمره امتحانی C1 تاثیری نداشته باشه ولی شاید بتونه(فقط یه پیشنهاد) از بوجود آمدن مشکلاتی در حین امتحان پیشگیری کنه (البته نمی دانم شاید تا حالا موردش هم پیش نیامده باشه). مثلا در نظر بگیرید دو یا چند ترافیک ورودی ( در اثر کم اطلاعی) باندهای مقابل هم رو برای فرود انتخاب کنند مثلا 29L و 11R در نتیجه برج رو در مقابل مشکلی قرار بده که در دنیای واقعی ( که نزدیک شدن به آن قطعا هدف مجموعه هست) اصلا مصداق نداشته باشه. یا مثلا حفظ فواصل مجاز افقی یا عمودی حین آغاز فرایند تقرب و مسائل بعدی آن و ....چون از طرفی فکر می کنم رخداد هر کدام از این مسائل یا موارد مشابه میتونه تمرکز امتحان دهنده و جریان کنترل رو دچار مشکل بکنه و...
آقای طالب زاده عزیز خواهش می کنم همانطور که گفتم کل موارد مطرح شده در این تاپیک و یا تاپیک های آینده رو (لااقل از طرف بنده حقیر که اصلا هنوز توی IVAO هم تازه کارم😁 ) در حد پیشنهاد و حداکثر انتقاد خیرخواهانه فرض کنید و اصلا نمی بخشمتون اگر کوچکترین احتمالی بدید که قصد اذیت ،کوبیدن و یا تخریب در میان باشه. 😢
با آرزوی موفقیت برای شما و بقیه دوستان