Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage
عکس تزئینی


سید قدیر رضایی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کشته شدن 2 نفر در حادثه سقوط هواپیما در نمک‌آبرود خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت 15 امروز رخ داد و علت سقوط آن نیز در دست بررسی است. وی تصریح کرد: بعد از دریافت خبر نیروهای امدادی و انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.فرماندار چالوس بیان داشت: سقوط هواپیما در زمین‌های کشاورزی روستای اطراف مجتمع نمک آبرود اتفاق افتاد.

رضایی اعلام کرد: دو نفری که فوت کردند یک نفر خلبان و دیگری کمک خلبان بوده است.به گزارش فارس، هواپیمای تفریحی دو نفره در مجتمع نمک‌آبرود فعالیت می‌کند.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» حوالی ساعت 15 امروز یک فروند هواپیمای تفریحی دو نفره در نزدیکی مجتمع نمک‌آبرود چالوس سقوط کرد و هر دو سرنشین این هواپیمای سبک شامل خلبان و کمک خلبان جان خود را از دست دادند.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: کارشناسان کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی بلافاصله پس از وقوع این سانحه به محل حادثه اعزام شدند تا درباره علت بروز آن تحقیقات خود را آغاز کنند.حمید حبیبی تأکید کرد: هر گونه اظهارنظر درباره علت سقوط این هواپیمای تفریحی منوط به تکمیل تحقیقات کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است،

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: این نوع هواپیما از نوع هواپیماهای سبک ‌است و قطعاً از طریق رادار‌های سازمان مثل دیگر هواپیماهای بازرگانی، کنترل می‌شوند.حبیبی با بیان اینکه کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی بدون کوچکترین اغماضی همه مسایل را بررسی می‌کند، توضیح داد: اعضای این کمیسیون به محض وقوع سانحه و حضور در محل، تمام اطلاعات را حفظ می‌کنند و اجازه دخل و تصرف غیر را در صحنه حادثه نمی‌دهند.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این کمیسیون براساس مقررات سازمان بین‌المللی هواپیمایی ایکائو تشکیل می‌شود، اضافه کرد: طبق قانون ایکائو، کمیسیون بررسی سوانح باید اطلاعات را به سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری «ایکائو» هم اعلام کند.به گزارش فارس این سانحه ساعت 15 امروز رخ داد.‌سقوط این هواپیمای تفریحی در زمین‌های کشاورزی روستای اطراف مجتمع نمک‌آبرود اتفاق افتاد.‌بعد از دریافت خبر نیروهای امدادی و انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.علت سقوط هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری در دست بررسی است.هواپیمای تفریحی دو نفره در مجتمع نمک‌آبرود فعالیت می‌کرد.
PC Flight Simulation Geek Since 1998
amin15
  • amin15
  • 52.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار
10 سال پیش
خلبان این پرواز جناب سوداگر بودند. انسانی‌ بسیار با شخصیت و با مهارت.
کمک خلبان هم خانم لیلا رحیمی بوده.
خدا رحمتشون کنه.@};-
تا جایی‌ که بنده اطلاع دارم برای این که هواپیما به ساختمان‌ها و عابران صدمه نزنه ایشون هواپیما رو در مزرعه فرود آوردند.
گفته شده که مشکل در سیستم سوخت رسانی بوده.
*هیچگاه به قدرت واقعی خود پی نخواهید برد مگر اینکه قوی بودن ٬ تنها گزینه باقی مانده برای شما باشد*
Co-pilot
  • Co-pilot
  • 54.84% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
10 سال پیش
طبق گزارشات رسیده هواپیمای سانحه دیده از نوع هواپیماهای فوق سبک به نام پایونیر 330 آکروباسی که تنها نمونه ی منحصر به فرد در ایران بوده است. آقای ساسان سوداگر خلبان هواپیما و سرنشین خانم رحیمی از کارکنان سایت نمک آبرود بوده. این سانحه در محدوده ی چالوس تا نمک آبرود در منطقه ی کیاکلا اتفاق افتاده است.

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage
Co-pilot
  • Co-pilot
  • 54.84% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین نشان
10 سال پیش
عصر یکشنبه یک فروند هواپيماي آموزشي در شهرک توريستي نمک آبرود چالوس در اثر نقص فني سقوط كرد و خلبان به همراه كمک خلبان به منظور كاهش خسارت انساني با هدايت هواپيماي در حال سقوط به سوي زمين هاي كشاورزي منطقه جان خود را در اين حادثه از دست دادند.
كلوپ هواپيماي آموزشي تک موتور با مديريت مرحوم سوداگر به عنوان پيمانكار مجموعه بيش از 12 سال سابقه فعاليت در شهرک توريستي را دارد و داراي هليكوپتر و هواپيماهاي دو نفر مدل پايونير 330 مدل آكروجت است.
مرحوم سوداگر به عنوان يكي از مجرب ترين مربيان آموزش پرواز دوره هاي آموزشي خود را در كشور ايتاليا طي كرده بود و تبحر، سوابق و تجارب وي به تاييد سازمان هواپيمايي كشوری رسيده و مجوز آموزش پرواز و پرواز هاي تفريحي براي هواپيما و هليكوپتر براي كلوب مذكور صادر شده بود.

UserPostedImage