Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage


به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، ابراهیم مرادی دبير اجرايي سی‌امین اجلاس ایفاتکا ضمن اعلام اين خبر گفت: در این اجلاس که از سوی جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران برگزار می‌شود، قرار است دبیرکل ایفاتکا و دو تن معاونان دبیرکل، سردبیر مجله کنترلر و همچنین دبیرکل سابق ایفاتکا، به‌عنوان میهمانان ویژه حضور داشته باشند.

مرادي با بيان اينكه اين نخستین میزبانی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس ايفاتكا است، افزود: این اجلاس پیرامون موضوع ایمنی پروازها بوده و قرار است هشت مقاله در این زمینه ارائه شود.

به گفته وي محمدرضا عبدالرحیمی عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت، ایوب رضایی و کامران اخوان از ایران با موضوع عوامل انسانی و ایمنی در سی‌امین اجلاس ایفاتکا به‌ ارائه مقاله خواهند پرداخت.

دبير اجرايي سی‌امین اجلاس ایفاتکا با اشاره به حضور 20 كشور آسياپاسفيك و اروپايي در اين اجلاس، خاطرنشان كرد: در این اجلاس کشورهایی چون استرالیا، نیوزلند، ژاپن، مالزی، اندونزی، فیجی، نپال، هندوستان، تایوان، سری‌لانکا، کره‌جنوبی، سنگاپور، ماکائو، هنگ‌کنگ و پاکستان از آسیا حضور دارند.

گفتنی است؛ جامعه بین‌المللی کنترلرهای ترافیک هوایی، سازمانی تخصصی و غیرسیاسی با بیش از 50 هزار عضو از کنترلرهای سراسر دنیاست که بیش از 50 سال سابقه فعالیت دارد.

یادآور می‌شود؛ اطلاعات و برنامه‌های مربوط به این اجلاس که از سوی ایفاتکا برنامه‌ریزی شده است در سایت اجلاس به نشانی www.aprm2013.com  نيز قابل مشاهده است.

سایت شرکت فرودگاه های کشور
PC Flight Simulation Geek Since 1998