Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
10 سال پیش
UserPostedImage


بسته آموزشي استاندارد DME Fernau2020 Maintenance course با همكاري مشترک مرکز آموزش هوانوردی و فرودگاهی کشور و اداره‌کل ارتباطات و ناوبری تدوین و به نام ایران ثبت شد.

به‌گزارش روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، با تدوین این بسته آموزشی، کشورهای سراسر دنیا جهت برگزاری دوره DME Fernau2020 Maintenance course می‌بایست، بسته تدوین شده را از مرکز آموزش هوانوردی و فرودگاهی کشور خریداری کنند و یا با استفاده از امکانات آموزشی موجود در کشور(مکانی و اساتید مربوطه) از دوره مزبور بهر‌ه‌مند شود.
این بسته آموزشی شامل آموزش نگهداری و تعمیر سامانه کمک ناوبری DME مارک 2020 است که به‌صورت استاندارد از سوی متخصصان ایرانی ارائه شده است.

گفتنی است؛ با ثبت این بسته آموزشی به نام ایران، عضویت مرکز آموزش هوانوردی و فرودگاهی کشور به عنوان عضو اصلی به مدت سه‌ سال در برنامه جهانی TRAIN AIR Plus نیز تثبیت شد.بر اساس متدولوژی تدوین دوره‌های استاندارد در برنامه TRAIN AIR Plus، تدوین و اجرای اين بسته آموزشي در سه فاز که شامل هفت مرحله و با نظارت و تائید نماینده ایکائو مستقر در کشور امارات و با همكاري متخصصین اداره‌کل ارتباطات و ناوبری صورت گرفت.

تدوین (Package STP (Standardizedبا هدف عضویت در برنامه جهانی PLUS TRAIN AIR و رفع نیازهای آموزشی صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور در 16 آوریل(27 فروردین 1392) آغاز و پس از نیازسنجی‌های متعدد، با توجه به گستردگی و تعداد دستگاه‌ها و پرسنل مرتبط با آن، دستگاه DME Fernau 2020 جهت تدوین دوره نگهداری (Preventive Maintenance) و رفع عیب هنگام خرابی (Corrective maintenance) انتخاب شد.این بسته آموزشی علاوه بر افتخارآفرینی در حوزه بین‌الملل برای کشور می‌تواند به عنوان منبع درآمد مالی نیز مورد توجه قرار گیرد.

یادآور می‌شود؛ روند این طرح در مدت پنج ماه توسط آقایان اسماعیل فرج‌زاده، کاوه پرتو، مصطفی امیریان و عليرضا كوشكي و همچنین اساتید تدوین‌گر دوره‌های استاندارد مرکز آموزش عالی هوانوردی آقایان اسماعیل فرجی، فرهاد مظلومی، یحیی چاقوئی و خانم مجدی انجام و در نهایت منجر به تائید و قابل اجرا بودن این دوره از سوی ایکائو شد.

گفتنی است؛ اين دوره به صورت آزمایشی و براي نخستين بار از 17 آگوست تا یکم سپتامبر (26 مرداد لغایت 10 شهریور 1392) به مدت 90 ساعت با حضور کارشناسان مربوطه از فرودگاه‌های مهرآباد و امام خیمنی(ره) و اداره مهندسی تجهیزات ناوبری در مرکز آموزش عالی هوانوردی توسط متخصصین اداره‌کل ارتباطات و ناوبری به زبان انگلیسی برگزار شد.
کاوه پرتو، اسماعیل فرج‌زاده و فرخ بالسینی تدریس این دوره را برعهده داشتند و در نهایت کلیه شرکت‌کنندگان با موفقیت دوره مذکور را با اتمام رساندند.

روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور
PC Flight Simulation Geek Since 1998