alirez747
  • alirez747
  • 50.06% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
10 سال پیش
نهاد ناظر بر صنعت هوانوردی برزیل موسوم به <اناک> از واصل شدن یکهزار و 973فقره درخواست برقراری پرواز به این کشور خبر داد.
هر چند این پرواز ها کمتر از یک درصد حجم پرواز های سالیانه فرودگاه های برزیل است اما این تعداد درخواست اندکی بیشتر از 1500 پرواز در این بازه زمانی است.
<مارسلو گارانیز>رییس اناک دراین خصوص کفت:با کلیه ی درخواست ها موافقت خواهد شد چراکه سیستم توانایی خدمات رسانی به همه ی این پرواز ها را داراست.
بر اساس این گزارش در این ماه های اخیر شرکت های هواپیمایی بابت احتمال افزایش نرخ بلیت تحت فشار بودند و شاید این پرواز ها موجب جلوگیری از افزایش نرخ بلیت شود.این گزارش حاکی از ان است که در سال گذشته زمانی که اناک متوجه شد دو شرکت هواپیمایی گل و تام درصدد افزایش قیمت بلیت ها در طول برگزاری بازی های جام جهانی هستند به شدت با انان برخورد کرد.
این در حالی است که در دو سال گذشته شرکت های هواپیمایی برزیل به دلیل افزایش نرخ سوخت پرواز های خود را در برخی از مسیر های داخلی متوقف وتعدادی از پرسنل را تعدیل کردند.این امر موجب شبکه ی پروازی داخلی برزیل که می توانست نقطه ی قوت این کشور در طول بازیهای جام جهانی باشد اکنون موجب شرمساری شود.😊 😊 😊
گفنی است شهر های محل برگزاری این بازی ها فاصله زیادی با یکدیگردارند و در حدود 3 میلیون و600 تمکاشگر مجبور خواهند بود برای دیدن بازی ها ازدحام شدید این فرودگاه ها را تحمل کنند.](*,) 😣 😣
منبع:ماهنامه ی اسمان ایران.
کاربرانی که در حال مشاهده موضوع هستند