mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام خدمت همه @};-

UserPostedImage


کاپیتان پرواز شماره ۸۵۳ که به طور معجزه آسایی در بیستم اردیبشت‌ماه سال جاری موجب نجات جان تعداد ۱۱۳ مسافر در مسیر مشهد- زاهدان شد در فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال مردمی قرار گرفت.

محمد تحویلیان سکان دار پرواز شماره ۸۵۳ و کمک خلبان ایشان خلبان حمید رضا طالبی که توانستند با عنایت خداوند و درایت خودشان هواپیمای فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان را با یک چرخ بسته بر روی باند فرودگاه زاهدان بر زمین بنشانند صبح دیروز مورخ ۹۳/۳/۱۲ به همراه خدمه و کادر پروازی مورد استقبال مردم زاهدان قرار گرفتند.

ایشان که با دعوت کانون ازدواج آسان سیستان و بلوچستان صبح روز دوشتبه وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شده بودند طی مراسمی مورد استقبال کارکنان این فرودگاه و همچنین جمعی از مردم محلی قرار گرفتند.

در مراسمی که به منظور تجلیل و قدردانی از اقدام شجاعانه این دو خلبان برنامه ریزی شده بود به همراه خدمه و کادر پروازی با مشارکت کانون ازدواج آسان در تالار اجتماعات علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در مراسم تجلیل از خلبان و تیم پروازی فوکر 100 پرواز مشهد-زاهدان و تکریم زوجین 14 سکه‌ای، کمک هزینه سفر به کربلای معلا به تیم پروازی و همچنین به زوجین اهدا می‌شود.