mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام دوستان@};-


UserPostedImage


ایرنا - شماری از مسافران پرواز شماره 1900بوشهر به مقصد تهران شرکت هواپیمایی اترک با وجود داشتن کارت پرواز به دلیل آنچه کمبود ظرفیت و کمبود صندلی هواپیما نامیده شد، از پرواز جاماندند.

یکی از مسافران بازمانده از سفر این پرواز گفت: پرواز 1900 به مقصد تهران قرار بود ساعت هفت و30 دقیقه سه شنبه از فرودگاه بوشهر انجام شود که طبق روال معمول پس از دریافت کارت پرواز بارم را برای انتقال به هواپیما تحویل دادم.

عبدالرضا رمضانی درگفت وگو با ایرنا افزود: وقتی برای سوارشدن به هواپیما به سالن انتظار مراجعه کردم کنترل کننده کارت پرواز اعلام کرد که شما در لیست پرواز نیستید و نمی توانید با این پرواز به تهران سفر کنید.

وی گفت: خیلی از مسافران مشابه اینحانب در لیست پرواز نبودند و همین امر باعث شده تا هم اینک در فرودگاه بوشهر سرگردان باشیم.

رییس ایستگاه شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر گفت: پرواز شماره 1900 این شرکت با هواپیمای ایرباس 320ظرفیت انتقال 145 مسافر را دارد که 50 نفر بیش از این ظرفیت پرواز از طریق دفاتر بخش خصوصی بلیت خریداری کرده اند.

حسین زنگنه با پوزش از مسافران افزود: شرکت هواپیمایی اترک در بوشهر دفتر فروش بلیت ندارد و بلیت ها نیز توسط دفاتر بخش خصوصی و فرد چارتر کننده به فروش رسیده است.

وی بیان کرد: یکی از آژانس ها با شرکت هواپیمایی اترک قرارداد فروش 50 صندلی امضا کرده است که اسامی مسافران یادشده با وجود داشتن بلیت در لیست فرودگاهی این شرکت نیست.

زنگنه اضافه کرد:به هیچ وجه شرکت هواپیمایی اترک دراین جریان مقصر نیست و آژانس هایی که اقدام به فروش بلیت کرده اند باید پاسخگوی مشکل ایجاد شده باشند.

چارتر کننده بلیت های پرواز بوشهر به تهران شرکت هواپیمایی اترک در بوشهرگفت: طبق قرارداد با این شرکت 50 بلیت از ظرفیت 145 صندلی مسیر بوشهر - تهران را خریداری کرده ام.

شهرام عطایی افزود:برهمین اساس این تعداد ظرفیت را بلیت فروخته ام و شماری را نیز دفاتر فروش اقدام کرده اند.

وی بیان کرد:این درحالی است که خود شرکت اترک و یک چارتر کننده درتهران نیز بدون در نظر گرفتن شمار صندلی های خریداری شده توسط اینجانب اقدام به فروش بلت کرده اند.

عطایی اضافه کرد:حتی روز گذشته لیست مسافران را برای شرکت اترک در تهران ارسال کرده ام اما امروز با این مشکل روبه رو شده ایم.

وی گفت: به مسافران حق می دهم و بابت این ناهماهنگی از آنان پوزش می خواهم.

عطایی افزود: برای فردا نیز به ظرفیت 50 صندلی بلیت فروخته ام که با قسمت بازرگانی شرکت هواپیمایی اترک هماهنگی شده تا مشکلی مشابه امروز پیش نیاید.