Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
A.Rahimi نوشت:

با سلام به همه ی دوستان
میگم تورج جان قرار بود که آموزش وارد کردن آبجکت از 3دی مکس به FSX رو یاد بدید.من مشتاقانه منتظر هستم.خواهش میکنم که سریعتر آموزش رو بذارید.



انشاالله در اولین فرصت

نقل قول:

در ضمن یه سوال دیگه داشتم چطوری یه LandClass جدید به شبیه ساز اضافه کرد؟



برای اضافه کردن یا اصلاح LandClass میتونید از EzLandClass استفاده کنید.

نقل قول:

راستی این برنامه GIMP چیه؟



همون فتوشاپ خودمونه منتهی منبع باز ، مجانی و با امکانات کمتر

با تشکر

PC Flight Simulation Geek Since 1998
A.Rahimi
  • A.Rahimi
  • 53.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
14 سال پیش
با سلام به همه ی دوستان
والله الان داشتم محصولات شرکت Fly Tampa رو نگاه میکردم و دیدم که در فرودگاه هایی که ساخته تکسچر باند و زمین فرودگاهش جدا از تکسچر های FSX کلا فرق میکنه.یعنی انگار برای اون فرودگاه تکسچر مخصوصی ساخته شده.برای درک بیشتر گفته ی من به دو عکس زیر دقت کنید.

http://www.flytampa.org/shots/Boston8.jpg 

http://www.flytampa.org/shots/Boston3.jpg 

میخواستم ببینم که چه طوری این کارو میکنن؟
خواهشا راهنمایی کنید.
راستی کسی کار با SbiulderX رو بلده؟فکر کنم که جناب پارسیان استاد باشند.منتظر آموزش این برنامه هم هستم.
با تشکر
A.Rahimi
  • A.Rahimi
  • 53.32% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر سوار شروع کننده موضوع
14 سال پیش
با سلام به همه ی دوستان
میگم که این مشکل تکسچر در Gmax برای من حل نشد.یعنی من یه عکس با فرمت BMP که 32 بیتی یا 8بیتی هست رو روی کارم میندازم و در آخر تنظیمات رو به شکل زیر در میارم ولی بازم یک ارور اعصاب خرد کن میده.
به عکسهای زیر دقت کنید:

عکس زیر مربوط به تنظیمات تکسچر است:
http://www.xlpar.com/shk4709lcui9/Untitled.jpg.html 

و این هم ارور اعصاب خرد کن:
http://www.xlpar.com/je0y16ksr5jx/Untitled2.jpg.html 

خوشحال میشم که دوستان کمکم کنند.
باتشکر
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
A.Rahimi نوشت:

با سلام به همه ی دوستان
والله الان داشتم محصولات شرکت Fly Tampa رو نگاه میکردم و دیدم که در فرودگاه هایی که ساخته تکسچر باند و زمین فرودگاهش جدا از تکسچر های FSX کلا فرق میکنه.یعنی انگار برای اون فرودگاه تکسچر مخصوصی ساخته شده.برای درک بیشتر گفته ی من به دو عکس زیر دقت کنید.

http://www.flytampa.org/shots/Boston8.jpg 

http://www.flytampa.org/shots/Boston3.jpg 

میخواستم ببینم که چه طوری این کارو میکنن؟
خواهشا راهنمایی کنید.
راستی کسی کار با SbiulderX رو بلده؟فکر کنم که جناب پارسیان استاد باشند.منتظر آموزش این برنامه هم هستم.
با تشکر



سلام
اگر بگم هر کدوم از اونها 1- تا 3 ماه کار نیاز داره تا به شکلی که FlyTampa در میارن بشه بیراه نگفتم.همچین چیزی فقط با استفاده از چند لایه و تلفیق رنگها و شفافیت (Transparency) ممکن هست.در پروژه تهران که عکسهاشم در سایت هست این رو من روی باند امتحان کردم و جواب خوبی داد.8 لایه تکسچر با شفافیتهای مختلف و شماره لایه های مختلف و...

PC Flight Simulation Geek Since 1998
Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شبیه ساز: Prepar3D 5.3
14 سال پیش
A.Rahimi نوشت:

با سلام به همه ی دوستان
میگم که این مشکل تکسچر در Gmax برای من حل نشد.یعنی من یه عکس با فرمت BMP که 32 بیتی یا 8بیتی هست رو روی کارم میندازم و در آخر تنظیمات رو به شکل زیر در میارم ولی بازم یک ارور اعصاب خرد کن میده.
به عکسهای زیر دقت کنید:

عکس زیر مربوط به تنظیمات تکسچر است:
http://www.xlpar.com/shk4709lcui9/Untitled.jpg.html 

و این هم ارور اعصاب خرد کن:
http://www.xlpar.com/je0y16ksr5jx/Untitled2.jpg.html 

خوشحال میشم که دوستان کمکم کنند.
باتشکر



سلام
تکسچر باید دارای طول و عرض با ضریبی از 2 باشه (که خود پیغام خطا هم میگه) مثلاً 128-128 یا 128-512 و یا 1024-512 و به همین صورت.در ضمن از JPG برای طراحی استفاده نکنید.

موفق باشید

PC Flight Simulation Geek Since 1998