Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
9 سال پیش
نخستین دستگاه آزمایش شوک هواپیما به همت ستاد توسعه توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در داخل کشور و با بهره گیری از دانش فنی و نوآورانه متخصصان داخلی طراحی و ساخته شد. سید مهدی ایزدپناه، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین طراح و سازنده آزمایش شوک هواپیما در کشور گفت: با دستیابی به دانش و فناوری بالای حوزه هوایی، نخستین دستگاه آزمایش شوک هواپیما (شبیه ساز برخورد هواپیما) با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و به همت متخصصان شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین طراحی و ساخته شده است. وی افزود: این آزمایشگر به متخصصان طراحی و ساخت هواپیما این امکان را می‌دهد تا مشکلات آزمایش و آزمایشگاهی موشک هواپیما در داخل کشور برطرف شود و ما بی‌نیاز از تعداد انگشت شمار کشورهای مجهز به این دانش و تکنولوژی باشیم.

UserPostedImage


ایزدپناه با بیان این که تمامی محصولات این شرکت با نیازسنجی طراحی و تولید می‌شود، اظهار کرد: از دیگر دانش‌های فنی دست‌یافته شده در حوزه هوایی و هوانوردی به همت متخصصان شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین می‌توان به دستگاه اندازه گیری سخت وسایل پرنده، دستگاه اندازه گیری جرم و مرکز جرم و شبیه ساز انفجار و تحمل هیدرو استاتیک اشاره کرد. وی از طراحی و ساخت دستگاه آزمایش سوخت پره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دانش طراحی و نوآوری این محصولات انحصاری در کشور بوده و تمامی تولیدات شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین برای اولین بار و با تکیه بر دانش فنی تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین تصریح کرد: هم اکنون محصولات این شرکت به‌همت ۸ متخصص به تفکیک ۵ طراح سیستم‌های مکانیکی و ۳ متخصص بخش سیستم کنترل و نیروهای پروژه‌ای در حال تحقیق، پژوهش، طراحی و تولید محصولات مورد نیاز صنعت هوایی و هوانوردی هستند. به‌گفته وی سیاست جدید مسئولان این شرکت در راستای انجام تحقیقات و دستیابی به دانش تکنولوژی‌های جدید برنامه ریزی شده است، به همین منظور پس از ایجاد تکنولوژی مورد نظر کشور و تهیه دفتر طراحی محصول مورد نظر ساخت آن برون‌سپاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین اظهار داشت: بیشترین تعداد محصولات ساخته شده توسط این شرکت بعد از اعمال تحریم‌ها علیه ایران نیازسنجی، طراحی و ساخته شده است، تا توان ملی متخصصان ایرانی به نمایش گذاشته شود. یادآور می‌شود شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین در ۱۴ سال فعالیت خود در عرصه هوایی و هوانوردی بیش از ۱۰۰ محصول نوآورانه با تکنولوژی جدید روانه بازار کرده است. مجوز دانش بنیان بودن محصولات این شرکت از ۶ ماه پیش صادر شده است. شرکت دانش بنیان آلاگام آفرین عضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران نیز می‌باشد.

Tasnimnews
PC Flight Simulation Geek Since 1998