با مدل Air France تست کردم ، یک سری مشکلاتی داشت .
اگر به ایرباس های Wilco دقت کرده باشید ، ایرباس بیش از 35 درجه بنک نمی زند ، اما در این مدل هیچ محدودیتی ندارد .
در مواقعی که توربولانس باشد بالا تکان میخورند ، اما خیلی محدود هست . منظورم از محدود این است که احساس می کنید بالا به زور تکان میخوردند و خیلی خشک هست ( در مدل 747 و MD-11 PMDG خیلی نرم تر تکان می خورند )
فعلا همین مواردی که در سایتش گفته بود را تست کردم .
- dynamic wingflex with input from several new parameters including ground spoilers, fuel load, and angle of attack
- control surface droop when the engines are off
- independent parallel bogies when on the ground
- custom tire rotation code
- animated pack vents
- idle-reverser animation
- ground spoilers
- smoothed gear and flap animations
- customised nosewheel steering animation
- accurate aileron LAF simulation
- custom coded engine fan start-up and shutdown animations
- windmilling engine fans (incl. fan inertia)
- improved antenna hiding method--alpha no longer required, thereby avoiding the "fuse hole" issue in FSX SP2
- animated window wipers
- animated probe sensors
- hard coded "double strobes"
Let's see... altitude: 21,000 feet. Speed: 520 knots. Level flight. Course: zero-niner-zero. Trim and mixture: wash, soak, rinse, spin
حباب ها هميشه قرباني هواي درونشان مي شوند