mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
10 سال پیش
سلام خدمت همه @};-

UserPostedImage


یکی از کاربران عصر ایران در ساعت 4 و 37 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه این مطلب را ارسال کرد.

من مسافر پرواز شماره QB1236 هواپیمایی قشم مورخ 93/11/28 تهران شیراز ساعت 20:40 هستم.
ابتدا اعلام شد این پرواز به دلیل اعزام هواپیما به آبادان ساعت 23:50 انجام می گیرد اما ساعت 22:30 مجددا اعلام شد که پرواز ساعت 1:15 بامداد انجام می گیرد که با اعتراض شدید مسافران همراه شد و به دلیل رفتار ناشایست پرسنل هواپیمایی اعتراض بالا گرفت و سر انجام پرواز ساعت 2 بامداد انجام گرفت اما در فرودگاه شیراز مسافران به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند و ساعاتی را در هواپیما ماندند و همچنان اعتراض ادامه دارد...

بی احترامی و بی برنامگی از طرف ایرلاینها همیشگیه ، حالا که اعتراض پشتش هست خبری شده ، در نظر داشته باشید دلیل تاخیرها همیشه نقص فنی نیست و مدیریت نادرست هم سهم عمدهای در این جریان داره . این اتفاق امروز در فرودگاه مشهد هم تکرار شده
R.A.A
  • R.A.A
  • 50.02% (معمولی)
  • بال آهنی - آسمان یار
10 سال پیش
البته والحق بخشی از این تاخیرها دست شرکت نیست!
مثلا همین جمعه گذشته بود که پروازیکه خود بنده داشتم تاخیر داشت و علت اون هم نقص در سیستم های فرودگاه مهرآباد بود!
خب شرکت چه گناهی داره این وسط؟!
OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
10 سال پیش
این حرکت پتانسیل فوق العاده ای برای رفع مشکل تاخیر ها داره ولی متاسفانه الان داره بصورت کاملا بی فکر واحساسی پیش میره . 90 درصد این جریان داره از طریق شبکه های اجتماعی و با برچسب هایی افتخار آفرین برای مسافران پیش میره .

البته هیچ کس منکر بی عرضگی مدیریتی نمیشه ، که البته نقش بسیار زیادی در همین تاخیر ها داره ، ولی مشکل این امر در اینه که حواسمون جمع باشه ، دلیل درستی داشته باشیم . متاسفانه ما ایرانی ها یک مشکل اخلاقی بزرگی که داریم اینه که رویحه غر زدن درمون وجود داره .

من نمیگم اینگونه حرکت ها ناشی از غر زدنه ، نه ! بطور مثال وقتی یک پروازی 18 ساعت تاخیر میکنه ، هر عقل سالمی حکم میکنه که این ناشی بی عرضگیه . اون ایرلاین رو باید ...

این عمل در حقیقت رسیدن بیان ناراحتی ها به عرصه عمل هستش . صد درصد غر زدن نیست ، توی مملکتی که هر روز تاخیر داریم این دیگه غر زدن نیست .

ولی آیا بنظر شما مسافر ها از این ناراحتند که چرا پروازتون مشکل فنی درش ایجاد شده و تعمیرات ناچار بوده که مشکل رو حل کنه ؟!؟ طبیعیه که نه !

مسافر ها همه از این ناراحتند که چرا پرواز ها تاخیر میخوره و این رو صد درصد تقصیر مدیریت نادرست میدونند ، البته اگه منطقی باشند ، اگر منطقی نباشند کلا شاکی میشند که اصلا چرا تاخیر !!!!


همه قبول داریم که کشور ما الان در یک شرایط متفاوتی قرار داره . مردم که کشور رو تشکیل میدن باید خودشون رو به این شرایط عادت بدن . اما سکوت هم حدی داره . ناراحتی ها به سر حدی میرسه که شخص تصمیم میگیره اون رو با انجام دادن یک کار بروز بده ، یعنی طاقت شخص تموم شده ،توانایی ادامه دادن با این وضعیت رو نداره . متاسفانه این سقف در روحیات مردم ایران کوتاه تره .

بنده میگم این اقدام داره احساسی وبدون فکر پیش میره . همه مسافر ها از تاخیر ناراضی هستند . ولی بنظرتون چند نفرشون بطور قطع میدونند که این تاخیر ناشی از ناتوانی در مدیریته ؟ تازه جدا از مسافر های غیر منطقی که که کلا میگن پرواز نباید اصلا تاخیر بخوره ولو مشکل فنی ! ( این دسته از مسافر ها رو باید جدا کرد و بایک هواپیما مشکل دار فرستاد تا یک حادثه ای رخ بده !!!!!)



mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
10 سال پیش
سلام خدمت همه @};-

مسافران دوباره در هواپیما باقی ماندند/ دخالت حفاظت سپاه به نفع مسافران


با احترام

در پرواز روز 4 شنبه مشهد به کیش هواپیمائی زاگرس که قرار بود ساعت 13 ظهر انجام گردد با 5 ساعت تاخیر در ساعت 17:45 دقیقا انجام شد
مسافران در فرودگاه کیش حاضر به ترک هواپیما نشدند و با برخورد بد مدیر ایستگاه زاگرس مواجه شدند و وی به همراه مهمانداران و خلبانان از پرواز اخراج شدند که خود مسافران اقدام به پذیرائی از خود به همراه شام و مواد غذایی موجود در پرواز کردند [amazed] [blackhee] و درخواست داشتند تا مدیرکل فرودگاه کیش در محل حاضر نگردد حاضر به ترک پرواز نیستند
با وساطت تحسین بر انگیز حفاظت سپاه و مانع شدن از حرکت مینی بوس حامل خلبانان و مهمانداران بدلیل برخورد بد و رئیس ایستگاه زاگرس مدیرکل فرودگاه کیش در پرواز حاضر گردید و عذرخواهی کرد.

خدا رحم کنه کار داره به جاهای باریک کشیده میشه . داداش نری تو کاکپیت یه استارتی بزنیا 😁

و اینم نظر یه بنده خدا که میفرمایند خلبان هست

نقل قول:

من يكي از خلبانان قشم هستم ، قبلا نظر داده بودم در باره تاخير ها و نوشته بودم لطفا مقاله اي بنويسيد در اين باره ، هيچ كس حاظر به تاخيير دادن نيست ولي اين مردم خوششون مياد در استانبول از هواپيما پياده نشدند كه شدند مزحكه دست كل دنيا ، بخاطر بدي اب و هوا كليه پرواز هاي استانبول لغو شده بود و همه تاخيير خوردن بعد مسافران پياده نميشدند كه چي تاخيير خورديم خب يعني چي

اين كار دقيقا مخالف و مغايرت داره با قانون
قانون ميگه تصرف اموال عمومي جرم محسوب ميشه
درضمن بيشتر از دوساعت تاخيير ميتونن برن بليط باطل كنن و پولشو بگيرن ، درضمن با باكس هم در ضرف همين دوساعت پذيرايي ميشه

وقتي با ميل و دلخواه خودشون ميشينن منتظر ميمونن پرواز انجام شه ديگه اعتراضش چيه و اين حركات زشت چيه

بزرگواران هواپيما نداريم خب تقصير منه خلبان چيه كه بايد بد نام شم و فحش بخورم

لطفا خواهش ميكنم خواهششششش ميكنم مقاله اي بنويس

ما هممون چشممون به دولت و توافق فعلي هست كه اميدوارم بشه تا بلكه وضعيت ما هم رشد بگيره و هواپيما وارد اين مملكت شه



نمیدونم این بنده خدا که ازش نقل قول گذاشتم این مطلب رو میخونه یا نه . به هر حال من نظر خودم رو تو این پست میگم .
در ظاهر حرف شمای خلبان درسته و محترم ولی چند تا مورد هست

اولا همیشه حق با مشتریه و این یه قانونه که اینجا رعایت نمیشه و ما میدونیم که خیلی وقتا ناچار به پذیرش هستم پس این حق مداری نیست . ناچاریه
به عقیده من ایرلاینها مثل چوپان دروغگو شدن ، تا جایی که مردم حرف راستشون رو هم باور ندارن . خب معلومه که به علت اینکه شرایط جوی بد بوده و پرواز به تاخیر خورده نباید اعتراضی باشه اما چرا اینجوری شده . آیا ایرلاین مربوطه واقعا توضیح داده علت رو اونم صادقانه ....

برادر من به تعداد پرنده ربطی نداره این جریان . مگر شرکت کاسپین چند تا پرنده فعال داره که همین چند وقت پیش ازش تقدیر شد و علتش هم تلاش اونا برای رسوندن پروازهاشون به کمترین حد تاخیر بوده و کیفیت پذیرایی ، احترام به مسافر ( ولی نعمت شرکت هوایی ) این مطلب رو خارجیا سالهاست درک کردن و ما مسلمونا با این همه ادعا سر خط موندیم .

هیچ خدمه ای اجازه بی احترامی به مسافرین رو نداره و البته برعکس .

شرایط تحریم درست ولی سوء مديريت در ارلاینهای ما عامل خیلی از این موارده . به عنوان مثال اگر کشور امارات اعلام میکنه دیگه پذیرای فوکر 100 آسمان به علت فرسودگی نیست و با کمال تعجب دوباره با همین پرنده مسافر میبرن دبی و نتیجش میشه ..... حالا خدایی این چه ربطی به تحریم داره . پس قانون و نوتام یعنی چی

کلا همجا میخوایم زور بگیم . بعد کاپتان پرواز میاد میگه امارات شرکت آسمان رو دوست نداره !! این جواب درستی برای 6 ساعت تاخیر پرواز نیست .

خیلی از ایرلاینهای ما 10 تا پرنده هم ندارن نمیتونن مدیریت کنن بعد میخوان هیچکس چیزی نگه همه چی همینجوری سر شه . کی به کیه 😊



UserPostedImage 




Parham Ziaie
  • Parham Ziaie
  • 61.42% (دوستانه)
  • بال طلایی - عقاب یار
10 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام خدمت همه @};-

مسافران دوباره در هواپیما باقی ماندند/ دخالت حفاظت سپاه به نفع مسافران


با احترام

در پرواز روز 4 شنبه مشهد به کیش هواپیمائی زاگرس که قرار بود ساعت 13 ظهر انجام گردد با 5 ساعت تاخیر در ساعت 17:45 دقیقا انجام شد
مسافران در فرودگاه کیش حاضر به ترک هواپیما نشدند و با برخورد بد مدیر ایستگاه زاگرس مواجه شدند و وی به همراه مهمانداران و خلبانان از پرواز اخراج شدند که خود مسافران اقدام به پذیرائی از خود به همراه شام و مواد غذایی موجود در پرواز کردند [amazed] [blackhee] و درخواست داشتند تا مدیرکل فرودگاه کیش در محل حاضر نگردد حاضر به ترک پرواز نیستند
با وساطت تحسین بر انگیز حفاظت سپاه و مانع شدن از حرکت مینی بوس حامل خلبانان و مهمانداران بدلیل برخورد بد و رئیس ایستگاه زاگرس مدیرکل فرودگاه کیش در پرواز حاضر گردید و عذرخواهی کرد.

خدا رحم کنه کار داره به جاهای باریک کشیده میشه . داداش نری تو کاکپیت یه استارتی بزنیا 😁

و اینم نظر یه بنده خدا که میفرمایند خلبان هست

نقل قول:

من يكي از خلبانان قشم هستم ، قبلا نظر داده بودم در باره تاخير ها و نوشته بودم لطفا مقاله اي بنويسيد در اين باره ، هيچ كس حاظر به تاخيير دادن نيست ولي اين مردم خوششون مياد در استانبول از هواپيما پياده نشدند كه شدند مزحكه دست كل دنيا ، بخاطر بدي اب و هوا كليه پرواز هاي استانبول لغو شده بود و همه تاخيير خوردن بعد مسافران پياده نميشدند كه چي تاخيير خورديم خب يعني چي

اين كار دقيقا مخالف و مغايرت داره با قانون
قانون ميگه تصرف اموال عمومي جرم محسوب ميشه
درضمن بيشتر از دوساعت تاخيير ميتونن برن بليط باطل كنن و پولشو بگيرن ، درضمن با باكس هم در ضرف همين دوساعت پذيرايي ميشه

وقتي با ميل و دلخواه خودشون ميشينن منتظر ميمونن پرواز انجام شه ديگه اعتراضش چيه و اين حركات زشت چيه

بزرگواران هواپيما نداريم خب تقصير منه خلبان چيه كه بايد بد نام شم و فحش بخورم

لطفا خواهش ميكنم خواهششششش ميكنم مقاله اي بنويس

ما هممون چشممون به دولت و توافق فعلي هست كه اميدوارم بشه تا بلكه وضعيت ما هم رشد بگيره و هواپيما وارد اين مملكت شه



نمیدونم این بنده خدا که ازش نقل قول گذاشتم این مطلب رو میخونه یا نه . به هر حال من نظر خودم رو تو این پست میگم .
در ظاهر حرف شمای خلبان درسته و محترم ولی چند تا مورد هست

اولا همیشه حق با مشتریه و این یه قانونه که اینجا رعایت نمیشه و ما میدونیم که خیلی وقتا ناچار به پذیرش هستم پس این حق مداری نیست . ناچاریه
به عقیده من ایرلاینها مثل چوپان دروغگو شدن ، تا جایی که مردم حرف راستشون رو هم باور ندارن . خب معلومه که به علت اینکه شرایط جوی بد بوده و پرواز به تاخیر خورده نباید اعتراضی باشه اما چرا اینجوری شده . آیا ایرلاین مربوطه واقعا توضیح داده علت رو اونم صادقانه ....

برادر من به تعداد پرنده ربطی نداره این جریان . مگر شرکت کاسپین چند تا پرنده فعال داره که همین چند وقت پیش ازش تقدیر شد و علتش هم تلاش اونا برای رسوندن پروازهاشون به کمترین حد تاخیر بوده و کیفیت پذیرایی ، احترام به مسافر ( ولی نعمت شرکت هوایی ) این مطلب رو خارجیا سالهاست درک کردن و ما مسلمونا با این همه ادعا سر خط موندیم .

هیچ خدمه ای اجازه بی احترامی به مسافرین رو نداره و البته برعکس .

شرایط تحریم درست ولی سوء مديريت در ارلاینهای ما عامل خیلی از این موارده . به عنوان مثال اگر کشور امارات اعلام میکنه دیگه پذیرای فوکر 100 آسمان به علت فرسودگی نیست و با کمال تعجب دوباره با همین پرنده مسافر میبرن دبی و نتیجش میشه ..... حالا خدایی این چه ربطی به تحریم داره . پس قانون و نوتام یعنی چی

کلا همجا میخوایم زور بگیم . بعد کاپتان پرواز میاد میگه امارات شرکت آسمان رو دوست نداره !! این جواب درستی برای 6 ساعت تاخیر پرواز نیست .

خیلی از ایرلاینهای ما 10 تا پرنده هم ندارن نمیتونن مدیریت کنن بعد میخوان هیچکس چیزی نگه همه چی همینجوری سر شه . کی به کیه 😊



UserPostedImage 






محسن جان حرف شما درسته ولى خب وقتى كه هواپيما پرواز كنه امكان مشكل فنى هست كه نمى شه پروازو انجام داد!!!
مگه مثل ايرلاين بوووووق هست كه هر چى مى شه با يه چلوكباب سر مسافران رو شيره مى ماله و به امنيت در عوض توجه زيادى نمى كنه !!!😉😄😄


امام على :
*هنگامی که از چیزی می‏ترسی، خود را در آن بیفکن، زیرا گاهی ترسیدن از چیزی، از خود آن سخت تر است
UserPostedImage