Mohammad Sadeq
  • Mohammad Sadeq
  • 50.18% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
9 سال پیش
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان هرمزگان رضا بدیعی فرد با اعلام این خبر افزود: این هواپیما که قرار بود با یکصد و پنجاه مسافرصبح دیروز(اول اسفند ماه) در ساعت هشت و 30 دقیقه فرودگاه بندرعباس رابه مقصد مشهد ترک کند به دلیل نقص فنی دربرق موتورهواپیما موفق به انجام پرواز در موعد مقررنشد و تلاش برای رفع نقص نیزدر همان روز به نتیجه نرسید.

وی افزود:هواپیمای مذکوراگرچه درساعت 11و 30 دقیقه برای پروازاعلام آمادگی کرد لیکن به دلیل اینکه به برخی مسافران پرواز اعلام شده بود ساعت 16 پرواز انجام می شود،انجام پرواز به بعد از ظهر در زمان اعلام شده موکول شد.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان اضافه کرد: این هواپیما سرانجام درساعت 16 با تکمیل مسافران خود آماده پروازگردید اما ظاهرا نقص فنی همچنان پابرجا بود وامکان پرواز برای این هواپیما میسر نبود .

به گفته بدیعی فرد؛ هواپیمای مذکور به دلیل نیازبه قطعه و تامین آن از تهران ناگزیربه درخواست از مسافران جهت انتقال به سالن شد که این امر زمینه اعتراض برخی مسافران را با تجمع در اطراف هواپیما فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مسافران این پرواز از عدم اطلاع رسانی به موقع شرکت مذکور و همچنین رفع نشدن مشکل پرواز گلایه مند بودند، بیان کرد: سرانجام بیش از یکصد نفر از مسافران به منظور اسکان و پذیرایی به هتل هرمز بندرعباس هدایت شدند .

وی خاطرنشان کرد: بدلیل کمبود هواپیما امکان جایگزین برای این پرواز مقدور نبود که این امر باعث نارضایتی و اتلاف وقت مسافران شد.

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با بیان اینکه برخی اظهارنظرها موجب بالارفتن سطح توقعات شده است گفت متاسفانه برخی خبرگزاریها بدون اطلاع دقیق برخی مطالب را منعکس میکنند که این کار از نظر حرفه ای واخلاقی درست نمیباشد.

[amazed] [amazed]