mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش
سلام خدمت همه دوستان @};-


برای من جالبه که این پرنده با چه پارمترهایی برسی شده که به عنوان پرنده آتش نشان تغییر کاربری داده شده ، های وینگ بودن و استفاده از 4 موتور باید از این دلایل بوده باشه 🤔

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

OMIDSIM
  • OMIDSIM
  • 50.92% (معمولی)
  • بال طلایی - عقاب سوار
9 سال پیش
ارسال شده توسط : mehornet 

سلام خدمت همه دوستان @};-


برای من جالبه که این پرنده با چه پارمترهایی برسی شده که به عنوان پرنده آتش نشان تغییر کاربری داده شده ، های وینگ بودن و استفاده از 4 موتور باید از این دلایل بوده باشه 🤔

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage



چهار موتوره بودن ؟؟

چطور ؟
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
9 سال پیش

سلام امید جان@};-

دادا این پرندها به علت پرواز در لو لول همیشه مورد تحدید شرایط محیطی هستن ، بنا بر این داشتن 4 موتور همیشه بهتر از 2 موتور هست و در صورت از دست رفتن 1 یا 2 متور باز هم میتونن پایدار بمونن [approve]

در این مدل از هواپیماها به علت سیالی که حمل میکنن با تلاشی که در طراحی مخزن هم شده باز هم تغییر نقطه cg بالا هست و بعد از تخلیه بار ناگهانی شکل cg جابجا میشه که های وینگ بودن و استفاده از فلپ در زمان تخلیه کار رو آسونتر و کنترل رو سیفتر میکنه ، وجود استرات گیره کوتاه و تایرهای نزدیک بدنه تحمل تنشهای و ضربها رو زمان حرکت و تاکسی و فرود افزایش میده و باعث پایداری بیشتر میشه.

این آتشنشانی هوایی داستانهای پیچیده ای داره و واقعا سکشن بای سکشن باید با دقت بالا انجام بشه ، بهترین خلبانها برای این کار استخدام میشن و خیلیهاشون به خاطر یه اشتباه کوچیک جانشون رو از دست دادن