Mohammad Sadeq
  • Mohammad Sadeq
  • 50.18% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
9 سال پیش
با سلام وعرض خسته نباشید@};-

راستی عزیزم جناب آقای سینا خان .....

میتونی با سیمولاتور واقعی که من توی یکی از انجمن های هوانوردی دیدم میتونی به رایگان بازدید [barareh] و میتوانی خودت به صورت خصوصی باهاش بپری که نوشته بود ساعتی 130 هزار تومن[barareh]

واینکه میتوانی دو نفره شرکت کنید که هزینه هاش 50 -50 بشه لازم به ذکر است هواپیماش هم بوینگ 707 هست [blackhee]

UserPostedImage


UserPostedImage




اطلاعات بیشتر در .....[readdoc]

http://www.aerocenter.ir/forum/content.php?r=636-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AA-%D8%A8%D9%88%D8%A6%DB%8C%D9%86%DA%AF-707-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7 !-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF
sina..pilot
  • sina..pilot
  • 50.02% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
9 سال پیش
از همیاری دوستان عزیز ممنون
من هم اکنون 15 ساله هستم ایا میتوانم با همین بویینگ707 پرواز کنم
درباره شبیه ساز وهواپیما تجربه دارم و تقریبا با اکثر سیستم ها اشنایی دارم
mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم
9 سال پیش
ارسال شده توسط : sina..pilot 

از همیاری دوستان عزیز ممنون
من هم اکنون 15 ساله هستم ایا میتوانم با همین بویینگ707 پرواز کنم
درباره شبیه ساز وهواپیما تجربه دارم و تقریبا با اکثر سیستم ها اشنایی دارم



سلام سینا جان @};-

در مورد سیمولیتوری که به صورت خصوصی و آزاد خدمات میده احتمال زیاد بشه و ربط چندانی به سن نداره ، هر چند قد شما مهمه . در این سیمولیتورها چند کاربر در حال فعالیت برای ست آپهای مختلفش هستن و اینجوری نیست که اونو به تنهایی بسپارن به شما و باید در زمینه علوم هوایی به خصوص اینسترمنت اطلاعات شما تکمیل باشه . این رو هم بدون که یه خلبان 707 واقعی تا گواهی دوره پرواز با این سیمولیتور رو نداشته باشه مجوز پرواز با این تایپ رو هم نداره . پس موضوع جدیه به خصوص در زمان گرفتن امتحانات امرجنسی در سیمولیتور [readdoc]
Mohammad Sadeq
  • Mohammad Sadeq
  • 50.18% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان
9 سال پیش
سلام@};-
جاداره از استاد خودم جناب mehornet تشکر کنم@};- ولی فکر کنم بتوانی بروی

سینا جان بین داداشم شرایطش اینه و پرواز باهاش آزاد هست
با نام و یاد خداوند متعال

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تمامی عزیزان
به اطاع تمامی علاقه مندان و کاربران گرانقدر و محترم مرکز هوافضا و هوانوردی "ایروسنتر" می رساند. با تلاش های اعضای محترم هئیت مدیره این مرکز و مذاکرات و توافقات صورت گرفته فی مابین ایروسنتر و مرکز آموزش هواپیمایی ساها, زین پس امکان استفاده و بهره برداری آزاد کاربران علاقه مند این مرکز از واحد دستگاه شبیه ساز هواپیمای جت بوئینگ 707 مستقر در هواپیمایی ساها میسر می باشد.

این واحد دارای متخصصین مجرب و اساتید تایپ مربوطه و سیمولاتور و همچنین ساختمان مجموعه دارای سالن بریفینگ.سامانه ثبت برنامه های پروازی , سیستم های کامپیوتری و فنی مجهز و به روز و قابلیت شبیه سازی انواع و اقسام حالات مختلف پروازی و شرایط اضطراری در پرواز و نماهای مختلف شبانه روز و فصول مختلف و شرایط مختلف آب و هوایی را دارا می باشد.

از تمامی علاقه مندان دعوت به حضور و استفاده از این شبیه ساز می گردد.

شرایط استفاده و ثبت نام:

1- عضویت در انجمن "ایروسنتر"

درصورتی که در انجمن عضو نیستید می توانید از لینک زیر به صورت کاملا رایگان در انجمن ثبت نام بفرمایید.

ثبت نام و عضویت

2- واریز مبلغ مورد نظر به ( 5892101051980221 بانک سپه )
-هزینه هر ساعت پروازی (اجاره دستگاه توسط حداقل 1 نفر و حداکثر 2 نفر) در حال حاضر ساعتی 130 هزار تومان می باشد .(درصورت اجاره توسط 2 نفر مبلغ نهایی بین دو نفر تقسیم خواهد شد.)

3- پس از واریز وجه , اعلام از طریق پیام خصوصی به عضو شورای هوانوردی " Ali Pilot"

4-ارسال مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی.شماره ملی و در صورت تمایل( شماره تلفن همراه ) و ذکر میزان و تاریخ مبلغ پرداخت شده (میزان ساعت درخواستی جهت استفاده از دستگاه) و همچنین ذکر محدوده تاریخ مورد نظر جهت استفاده از سیمولاتور در قالب پیام خصوصی ذکر شده در مورد 3

5-پس از انجام هماهنگی های لازم و مقتضی.اعلام تاریخ و ساعت دقیق جهت حضور و استفاده از شبیه ساز به کاربر(کاربران) متقاضی از طریق شورای هوانوردی .شایان ذکر است ایروسنتر ملزم به برقراری امکان استفاده در تاریخ مورد نظر شما نمی باشد. اما سعی بر آن داریم تا حتی الامکان در تاریخ مورد نظر شما شرایط استفاده را ممکن سازیم.

6- اعلام تائیدیه نهایی ثبت نام و تاریخ و ساعت دقیق حضور صرفا" از طریق پیام خصوصی در انجمن به کاربران می باشد و از اعلام تائیدیه توسط سایر وسایل و شیوه های ارتباطی معذوریم.

7- عدم حضور و شرکت در تاریخ و ساعت مقرر شده در فرایند ثبت نام در محل , به منزله انصراف متقاضی از شرکت در برنامه بوده و هیچ گونه مبلغی مستردد نخواهد شد.

8-نمایندگان ایروسنتر و مرکز آموزش هواپیمایی ساها در محل حضور خواهند داشت و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان خواهند بود.

9- محل برگزاری : تهران مرکز آموزش هواپیمایی ساها -واقع در مهرآباد جنوبی میدان فتح ابتدای اتوبان آیت الله سعیدی (جاده قدیم کرج ) می باشد.

10- نحوه استفاده از سیمولاتور به صورت آزاد (free) می باشد و در مدت زمان موردنظر دستگاه در اختیار کاربر خواهد بود و مدت زمان پروازی (لاگ ) نمی گردد.


ضمنا ایروسنتر تخفیفات و جوایزی را نیز برای کاربران و ثبت نام کنندگان به ترتیب اولویت ثبت نام در نظر دارد که در آینده به اطلاع خواهد رسید.

sina..pilot
  • sina..pilot
  • 50.02% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر یار شروع کننده موضوع
9 سال پیش
از لطف شما ممون