Mohammad Sadeq
  • Mohammad Sadeq
  • 50.18% (معمولی)
  • بال برنزی - کبوتر نشان شروع کننده موضوع
8 سال پیش
با نام و یاد خدا دوستان سلام عیدتون مبارک


با تلاش های اعضای محترم هئیت مدیره این مرکز و مذاکرات و توافقات صورت گرفته فی مابین ایروسنتر و مرکز آموزش هواپیمایی ساها, زین پس امکان استفاده و بهره برداری آزاد کاربران علاقه مند این مرکز از واحد دستگاه شبیه ساز هواپیمای فوکر 27 (فرندشیپ) مستقر در هواپیمایی ساها میسر می باشد.

این واحد دارای مجرب ترین متخصصین و اساتید تایپ مربوطه و سیمولاتور و همچنین دارای سالن بریفینگ.سامانه ثبت برنامه های پروازی , سیستم های کامپیوتری و فنی مجهز و به روز و قابلیت شبیه سازی انواع و اقسام حالات مختلف پروازی و شرایط اضطراری در پرواز و نماهای مختلف شبانه روز و فصول مختلف و شرایط مختلف آب و هوایی را دارا می باشد.
از تمامی علاقه مندان دعوت به حضور و استفاده از این شبیه ساز می گردد.

UserPostedImage


UserPostedImage





شرایط استفاده و ثبت نام:

1- عضویت در انجمن "ایروسنتر"

درصورتی که در انجمن عضو نیستید می توانید از لینک زیر به صورت کاملا رایگان در انجمن ثبت نام بفرمایید.

ثبت نام و عضویت

2- واریز مبلغ مورد نظر به حساب هواپیمایی ساها ( شماره حساب 5151579044007 بانک سپه به نام " هواپیمایی ساها" )
-هزینه هر ساعت پروازی (اجاره دستگاه توسط حداقل 1 نفر و حداکثر 2 نفر) در حال حاضر ساعتی 100 هزار تومان می باشد .(درصورت اجاره توسط 2 نفر مبلغ نهایی بین دو نفر تقسیم خواهد شد.)

3- پس از واریز وجه و همراه داشتن حتمی "فیش بانکی" اعلام از طریق پیام خصوصی به عضو شورای هوانوردی " Ali Pilot"

4-ارسال مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی.شماره ملی و شماره تلفن همراه و ذکر میزان مبلغ پرداخت شده (ساعت درخواستی جهت استفاده از دستگاه) و محدوده تاریخ مورد نظر جهت استفاده از سیمولاتور در قالب پیام خصوصی ذکر شده در مورد 3

5-پس از انجام هماهنگی های لازم و مقتضی.اعلام تاریخ و ساعت دقیق جهت حضور و استفاده از شبیه ساز به کاربر(کاربران) متقاضی از طریق شورای هوانوردی .شایان ذکر است ایروسنتر به هیچ وجه ملزم به برقراری امکان استفاده در تاریخ مورد نظر شما نمی باشد. اما سعی بر آن داریم تا در صورت امکان در تاریخ مورد نظر شما امکان استفاده را مهیا سازیم.

6- اعلام تائیدیه نهایی ثبت نام و تاریخ و ساعت دقیق حضور صرفا" از طریق پیام خصوصی در انجمن به کاربران می باشد و از اعلام تائیدیه توسط سایر وسایل و شیوه های ارتباطی معذوریم.

7- عدم حضور و شرکت در تاریخ و ساعت مقرر شده در فرایند ثبت نام در محل , به منزله انصراف متقاضی از شرکت در برنامه بوده و هیچ گونه مبلغی مستردد نخواهد شد.

8-نمایندگان ایروسنتر و مرکز آموزش هواپیمایی ساها در محل حضور خواهند داشت و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

9- محل برگزاری : تهران مرکز آموزش هواپیمایی ساها -واقع در مهرآباد جنوبی میدان فتح ابتدای اتوبان آیت الله سعیدی (جاده قدیم کرج ) می باشد.

10- نحوه استفاده از سیمولاتور به صورت آزاد (free) می باشد و در مدت زمان موردنظر دستگاه در اختیار کاربر خواهد بود و مدت زمان پروازی (لاگ ) نمی گردد.

امید است با فراهم سازی این امکان بتوانیم خدمت کوچکی به شما عزیزان در راستای هرچه بهتر شدن و پیشرفت هوانوردی کشور و انجمن ایروسنتر انجام دهیم.

با سپاس فراوان شورای هوانوردی مرکز هوافضا و هوانوردی ایروسنتر