Touradg
  • Touradg
  • 100% (عالی)
  • مدیریت شروع کننده موضوع شبیه ساز: Prepar3D 5.3
8 سال پیش
UserPostedImage


به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، یک فروند هواپیمای فوق‌سبک عصر امروز در حوالی شهرستان میامی در استان سمنان دچار سانحه شد.

استاندار سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح جزئیات این سانحه اظهار داشت: حدود ساعت 14 ظهر امروز هواپیمایی در فرودگاه شاهرود بر زمین می‌نشیند و سوخت‌گیری می‌کند.محمد زندوکیلی ادامه داد: این هواپیما شخصی و دو نفره بوده و از نوع هواپیماهای تفریحی محسوب می‌شود که برخی اشخاص در اختیار دارند.

UserPostedImage


وی تصریح کرد: این هواپیمای دو نفره در مسیر تهران ـ گل‌بهار در حال پرواز بوده است که در استان سمنان دچار سانحه شد.استاندار سمنان گفت: این هواپیما پس از برخاستن از فرودگاه شاهرود و طی مسیری، حوالی عباس‌آباد در شهرستان میامی دچار اشکال فنی می‌شود و تلاش می‌کند در سطح جاده فرود آید؛ اما با توجه به اینکه در جاده تردد خودروها وجود داشته است، این امکان برایش فراهم نمی‌آید.

زندوکیلی بیان کرد: هواپیما به علت تردد زیاد در جاده، در حاشیه محور فرود می‌آید و پس از پیاده شدن دو سرنشین آن، هواپیما دچار آتش‌سوزی شده و منفجر می‌شود.وی تصریح کرد: خوشبختانه هر دو سرنشین هواپیما سالم هستند و نیروی انتظامی نیز به محل حادثه اعزام شده است و مراقبت‌های لازم وجود دارد.

UserPostedImage


استاندار سمنان بیان داشت: حادثه جانی نبوده و برای کسی نیز مشکلی پیش نیامده است و همه چیز در حالت عادی قرار دارد و جای نگرانی نیست.

فارس
PC Flight Simulation Geek Since 1998