hasan_pilote
  • hasan_pilote
  • 50.02% (معمولی)
  • تازه وارد شروع کننده موضوع
8 سال پیش
به نام خدا ، سلام عرض می کنم خدمت همه ی دوستان در انجمن هوانوردی ایرانسیم . به لطف خدا بعد از 3 سال جمع آوری اطلاعات و همچنین کار پیشرفته در شبیه ساز پرواز و پرواز با هواپیماهای پیشرفته در شبیه ساز پرواز و همچنین دانشجو شدن در رشته خلبانی ، بالاخره به آرزویم رسیدم و سایت مرکز تخصصی شبیه ساز پرواز  را راه اندازی کردم . در این سایت قصد دارم که شبیه ساز پرواز و همچنین اصول پرواز و خلبانی در شبیه ساز را از پایه تا پیشرفته آموزش بدهیم . چون خودم برای یادگیری خلبانی خیلی زحمت کشیدم و خیلی به دنبال منبع های زیادی بودم حالا قصد کردم که در این سایت همه ی مطالبی که یاد گرفتم به دیگر دوستانی که به این رشته علاقه مندند به اشتراک بگزارم .
قصد دارم در این سایت علاوه بر آموزش خلبانی ، در مورد مطالبی که مرتبط با هوانوردی هستند نیز صحبت کنم . در کل برنامه ای که دارم این هست که یک سایت جامع برای شبیه ساز پرواز و همچنین هوانوردی برای فارسی زبانان راه اندازی کنم .

دوستانی که بصورت حرفه ای می توانند تایپ هواپیماهای پیشرفته را آموزش دهند یا یک پرواز آموزشی تهیه کنند می توانند از فضای ما استفاده کنند و آن را در اختیار دیگران قرار دهند . در ضمن دوستان می توانند در هر زمینه ای که مرتبط با هوانوردی است با ما همکاری کنند و مطالب خود را با نام خودشان در سایت ما قرار دهند . حتی دوستان می توانند در مدیریت سایت نیز به ما کمک کنند .
امیدوارم که این سایت ، یکی از سایت های آموزشی و همچنین یکی از مراکز مجازی شبیه ساز پرواز در آینده باشد .

******* به علت اینکه سایت تازه ساخته شده است ، فعلا مطالب کم می باشد و انشاالله روز به روز به مطالب افزوده خواهد شد ***********

ایمیل ما جهت ارتباط : info.fsxcenter.ir@gmail.com

آدرس سایت : www.fsxcenter.ir