mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
8 سال پیش
سلام خدمت همه @};-

UserPostedImage


شرکت هواپیمایی کویت برای خودداری از انتقال صهیونیست ها پرواز لندن - نیویورک خود را تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، وزارت حمل و نقل آمریکا، خطوط هوایی کویت را به علت نفروختن بلیط هواپیما به اسرائیلی ها به شکایت در دادگاه تهدید کرد.

این در حالی است که شرکت خطوط هوایی کویت دو سال پیش از فروش بلیط به یک اسرائیلی در فرودگاه هیثروی انگلیس به علت ممنوعیت معامله با اسرائیلی در قوانین کویت، خودداری کرده بود.

سخنگوی وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد؛ شرکت خطوط هوایی کویت از لغو همه پروازهای لندن - نیویورک خبرداده و به پرواز مستقیم کویت - نیویورک اکتفا کرده است.

مردمان یهودی و داستانشون از زمانی که حضرت موسی دین یهودیت رو به اونا داد داستان پیچیده ای هست . اونا در عین مظلومیت ( در برابر اسلام و مسیحیت ) ظالم و خون خوار هم هستن و با اعمالشون پیش خیلی از مردم دنیا منفور شدن . من یه دوست یهودی دارم چیزای عمومی که در موردشون گفته میشه کاملا درست نیست . و آدمان بدی نیستن ، حتی از ما مسلمونها هم معتقدترن . مشکلشون اینجاس که برای اتحاد دست به جنایت میزنن و به خاطر تفکرشون و البته پراکندگیشون در تمام دنیا تونستن پولدار باشن و البته حکم هم بکنن . این جماعت به گونی هستن که حتی به گفته خود تاریخ اسلام دعای موسی و نفرینش به جهت اتحادشون از جانب خدا عملی نشد . ولی خب منفور شدن ، احتمالا عمده این اعمال به خاطر جنایتیه که هیتلر با یهودیا کرد ، ولی کلا اعراب سر سازگاری با یهودی ندارن . اگر در برهه ای از تاریخ ایرانیها به داد این قوم نرسیده بودن ، احتمالا الان یهودیتی نمیبود .

درود به کورش کبیره آزادی بخش 😛