خیلی ممنون، من فکر می کنم چون این پرنده قابلیت های خوبی داره اونو وارد LSA هم کردن وگرنه که برای UL طراحی شده...
میخوام بدونم آیا این دو مدل تفاومت استراکچری دارند؟ (فکر نمی کنم) ...
تفاوتی که ایجاد شده برای طبقه ای که در آن قرار میگیره باید باشه
یعنی اگر LS باشه از قوانین LSA پیروی می کنه و اگر L2 باشه از قوانین ULپیروی می کنه وگرنه بنظرم یکی هستن ...
و چیزای مثل حجم باک بیشتر که برای LS استاندارده برای L2 آپشن است ...
هر دو هم از پیشرانه یکسان استفاده می کنند ... البته دوستانی که قصد خرید دارند حوب به آپشن ها دقت کنند
فکر می کنم هر دو کاملا یکسانند فقط از طبقه بندی های مختلفی پیروی می کنند اونم برای اینکه هواپیما قابلیت های خوبی داره
راستی من فضای a22 را دوست دارم و نمیخوام شبیه پرنده های لایت باشه یه حس خوبی داره اگر که آپشن های کابین را تکمیل کنید
مثل تجهیزات الکترونیکی و یوک و ...
یکی از دوستان Ikarus C42 داره آلمانی خیلی راضیه اما خوشم نمیاد ... فعلا که دارم تحقیق می کنم



ویرایش بوسیله کاربر
9 سال پیش
|
دلیل ویرایش: درج تصویر