mehornet
  • mehornet
  • 64.9% (دوستانه)
  • بال ایرانسیم شروع کننده موضوع
7 سال پیش


سلام خدمت دوستان @};-


UserPostedImage


شرکت هواپیمایی ایرکوت روسیه از هواپیمای جدید مسافربری خود به نام ام.سی-21 رونمایی کرده است.

مراسم رونمایی از این هواپیما روز چهارشنبه در شهر ایرکوتسک روسیه با حضور دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه، برگزار شد.

مدودف در سخنانی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که این هواپیما مورد پسند مشتریان قرار گیرد.

UserPostedImage


وی افزود: «من فقط می‌خواهم بگویم که تقریبا مطمئن هستم این هواپیمای مسافربری باعث افتخار صنعت حمل و نقل هوایی روسیه خواهد شد و شهروندان ما و مردم کشورهای دیگر از پروازهای ام.سی-21 لذت خواهند برد.»

مدودف گفت: «این مسأله ثابت می‌کند ما قادر به ساخت هواپیماهایی هستیم که نه تنها باعث پیشرفت صنعت حمل و نقل هوایی ما می‌شوند بلکه با (محصولاتِ) کشورهای دیگر نیز رقابت می‌کنند.»

مسئولان شرکت ایرکوت معتقدند این هواپیمای جدید نه تنها «سبک‌تر و قدرتمندتر» از مدلهای پیشین است، بلکه در راحتی نیز از انتظارات مشتریان «فراتر خواهد بود».

نیکولای مدودف، معاون بخش فنی ام.سی-21، گفت: «حتما یادتان می‌آید که چرخ دستی مهمانداران جایی برای رفت و آمد مسافران نمی گذاشت. در هواپیمای ما این مشکل حل شده است.»

شرکت ایرکوت دو نوع هواپیمای جدید را رونمایی کرده است که به ترتیب برای حمل 165 و 211 مسافر گنجایش دارند. این شرکت می‌گوید برد پرواز این هواپیماها بیش از 6 هزار کیلومتر است.

روسیه امیدوار است ام.اس-21 بتواند با ایرباس ای-320 و بوئینگ 737 که بازار هواپیمایی بین المللی را در دست دارند، رقابت کند.

UserPostedImage


UserPostedImage


اینجور که به نظر میاد ، چندتا پرنده مختلف رو با هم یکی کردن تا بشه این ، ولی فکر کنم خوش اقبال تر از su100 باشه ، با طراحی ایرباس و بوئینگ و اویونیک غربی و موتور پرات اند ویتنی

😎




capt.persis
  • capt.persis
  • 54.86% (معمولی)
  • بال نقره ای - شاهین سوار
7 سال پیش
پس بالاخره اومد، دیگه اسمش داشت یادم میرفت، حالا نمیدونم چطوره اما از دماغه اش زیاد راضی نیســــتم!
من اینو ترجیح نمی دم اما برای اینکه پیشرفت داشته باشیم باید تنوع در محصولات وجود داشته باشـــه! پس آفرین!
جدا از بحث قیمت هواپیما و خدمات پس از فروش و کیفیت و مشکلات احتمالی، اگه بویینگ و ایرباس را فاکتور بگیریم یادتون نره که امبرائر و بمباردیر در میدان حضور دارند و بتازگی هواپیماهای در خوری ارائه کردند، مخصوصا مدل اخیر: Bombardier CS 300

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage
UserPostedImage